    From: "BartekB" <n...@...aDresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwolnienie a umowa o prace
    Date: Fri, 29 Nov 2002 18:37:32 +0100

    Witam.
    Bylem dzis u lekarza, ktory zaczal wystawiac mi L-4 na okres 29.XI do 6.XII.
    Rozpedzilem sie troszke mowiac, ze pracuje, bo do konca listopada mam
    umowe-zlecenie, a dopiero od grudnia bede mial umowe o prace. Poza tym nie
    pamietalem NIPu firmy, wiec mam go jutro podac.
    Czy lekarz moze jutro zmienic date tego czesciowo wypisanego zwolnienia (bez
    NIPu firmy)?
    Te 2 dni do konca listopada pojawie sie w pracy, poniewaz otrzymalem juz
    wynagrodzenie do konca miesiaca, ale czy podpisujac umowe musze
    poinformowac, ze mam aktualne zwolnienie lekarskie?
    Czy pracodawca moze przesunac sobie termin podpisania umowy o prace ze
    wzgledu na zwolnienie?
    Co moge/powinienem zrobic w takiej sytuacji? Prosze o wnioski.
    pzdr.
    Bartek