  • Data: 2008-09-17 19:10:28
    Temat: Zus
    Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuje inormacji na temat szans moich w walce z zusem w sądzie o
    stwierdzenie czy mój wypadek to był wypadek przy pracy czy nie. 13
    lutego miałem wypadek samochodowy- Zderzenie czołowe z autobusem na
    łuku drogi. Prowadziłem działalność gospodarczą jednoosobową. Nie
    pamietam nic co sie stało jeszcze 2 godz przed wypadkiem. Leżałem 2
    miesiące w szpitalu- złamany ząb obrotnika, złamana rzepka prawego
    kolana, wstrząs mózgu itp. Byłem na chorobowym pół roku, teraz jestem
    na świadczeniu rehabilitacyjnym.W karcie wypadku do protokołu nie wiem
    czemu podałem, że zasnąłem za kierownicą-tak mi sie wydawało wtedy,
    ZUS, z uwagi że nie miało tu miesjca wpływ czynnika zewnętrznego,
    tylko wewnętrzny, nie uznał mi tego wypadku jako "przy pracy". Jutro
    mam rozprawe i nie wiem jak się bronić? Dowiedziałem się, że jak nie
    uzna mi tego sąd to nie dostane ani złotówki od ZUSu za odszkodowanie!
    Proszę o doradzenie. pozdrawiam i dziekuje