  • 1. Data: 2002-11-18 18:35:10
    Temat: Znowelizowana ustawa o rachunkowości
    Od: "rkowalcz" <r...@w...pl>

    Witam.
    Gdzie można znaleźć w Internecie znowelizowaną ustawę o rachunkowosci.
    Szukałem już w wielu miejscach, ale wszędzie jest stara z 1994 roku albo
    można ją kupić jako ksiązkę w raz z komentarzami. Jeśli ktoś mógłby mi ją
    podesłać to bedę wdzięczny.
    Z góry dzięki.
    --
    R. Kowalczyk
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2002-11-18 19:45:28
    Temat: Re: Znowelizowana ustawa o rachunkowości
    Od: "czyru" <c...@s...pl>

    Użytkownik "rkowalcz" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można ją kupić jako ksiązkę w raz z komentarzami. Jeśli ktoś mógłby mi ją

    http://controlling.info.pl/dopobrania/
    jest tutaj

    pozdrawiam,
    Marcin