  • 71. Data: 2008-09-24 19:46:07
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 23 Sep 2008 20:26:28 +0200, Piotr napisał(a)
    w:<news:gbbceq$pf3$1@news.onet.pl>:

    > Jakiś link/wyrok?

    I SA 2619/01

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 72. Data: 2008-09-25 08:15:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ha... Czekalem na ten tekst.

    nie wiem na co czekales, ale nie zrozumiales intencji mojego pytania

    chodzilo mi tylko o to, ze ktos kto nie szanuje cudzej godnosci, nie moze
    oczekiwac, ze ktos bedzie szanowal jego godnosc, skoro swoim zachowaniem
    swiadomie wychodzi poza nawias spoleczenstwa, sam dobrowolnie rezygnuje z
    przywilejow jakie to spoleczenstwo ze soba niesie

    takie jest moje zdanie i tyle