  • 21. Data: 2006-11-08 08:45:15
    Temat: Re: Znalezienie amunicji
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Tak właśnie było! Ale to obniżenie progu nastąśpiło nie tyle z powodu andronów
    wymyślanych przez "nurka" tylko z reakcji innych. Ja odniosłem delikatne
    wrażenie, że rzeczywiście ktoś mógł potraktować tę sprawę poważnie.

    Ano nie jest. Zły dzień w robocie, podła aura, Lepper w TV, itd. Różnie bywa.

    > Jestem w szoku.

    Mój szef i żona też :)

    Sorry, że zmieniam temat, ale znoszą od nowego roku podatek od darowizn. Nie
    wie ktoś może jak to się ma do darowizny z zagranicy (poza UE) - darczyńcy i
    obdarowany to cudzoziemcy, obdarowany ma kartę stałego pobytu w Polsce. Forsa
    jest na zakup mieszkania.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 22. Data: 2006-11-08 09:16:27
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > wymyślanych przez "nurka" tylko z reakcji innych. Ja odniosłem delikatne
    > wrażenie, że rzeczywiście ktoś mógł potraktować tę sprawę poważnie.

    Nie wiem ja Ty ale ja nie mam zwyczaju wymyslania czegos, zeby zaistniec na
    grupie.

    Mazi

  • 23. Data: 2006-11-08 09:21:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem ja Ty ale ja nie mam zwyczaju wymyslania czegos, zeby zaistniec
    > na grupie.

    nie przejmuj sie, tu jest kilku takich co wiedza lepiej co pytajacy ma na
    mysli, czego chce, albo w jakiej sytuacji sie znalazl ;)

  • 24. Data: 2006-11-08 12:41:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    No więc dajmy Czapli odczuć jak to jest...
    pisać głupie posty w takim stylu jak on.

    > Sorry, że zmieniam temat, ale znoszą od nowego roku podatek od darowizn.
    > Nie

    i spadną 3 gwiazdki z nieba a akcyza na paliwa pójdzie w dół

    > wie ktoś może jak to się ma do darowizny z zagranicy (poza UE) - darczyńcy

    darowizna zmarła, dług nie żyje, kto nie płaci, ten nie pije.

    > obdarowany to cudzoziemcy, obdarowany ma kartę stałego pobytu w Polsce.
    > Forsa

    a ja mam kartę do bankomatu

    > jest na zakup mieszkania.

    dobrze, że nie jachtu.

  • 25. Data: 2006-11-08 15:05:38
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    >    No więc dajmy

    Dajmy? Pluralis majestatis czy "kupą mości panowie"? Pospolite ruszenie Trollów?

    > pisać głupie posty w takim stylu jak on.

    Cóż takiego głupiego napisałem? Głupio to muszą się teraz czuć ci, co uwierzyli
    w te kamieniołomy. Ale w kraju gdzie naród głosuje na Samoobronę można wcisnąć
    każdy kit.

    > i spadną 3 gwiazdki z nieba

    i polecą 16 metrów pod wodę wgłąb kamieniołomu....
    Wydaje mi się, że przekroczyłeś granice dobrego smaku.

    > darowizna zmarła, dług nie żyje, kto nie płaci, ten nie pije.

    Takie napisy bywają w wiejskich sklepikach z piwem, ale nie jestem w stanie
    zrozumieć Twojego przekazu. Adaptacja rymów też jakoś coś tak ...częstochowska.
    No dobra wyładuj teraz swoje frustracje.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 26. Data: 2006-11-08 15:21:49
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > uwierzyli
    > w te kamieniołomy. Ale w kraju gdzie naród głosuje na Samoobronę można

    Szkoda gadac...
    Ty mi wygladasz na czlonka Samoobrony.

    EOT

  • 27. Data: 2006-11-09 07:45:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wydaje mi się, że przekroczyłeś granice dobrego smaku.

    heh i kto to mowi ;)

    > ale nie jestem w stanie
    > zrozumieć Twojego przekazu. Adaptacja rymów też jakoś coś tak
    > ...częstochowska.

    no to widzisz teraz, jak sie czulismy czytajac twoj belkot

  • 28. Data: 2006-11-09 08:35:58
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Szkoda gadac...
    > Ty mi wygladasz na

    Rusycyzm! Pachoż na... kawo, cziewo... itd.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 29. Data: 2006-11-09 08:44:28
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    Czapla napisał(a):
    > Głupio to muszą się teraz czuć ci, co uwierzyli
    > w te kamieniołomy. Ale w kraju gdzie naród głosuje na Samoobronę można wcisnąć
    > każdy kit.

    Nie głosowałem bynajmniej na idiotów z Samoobrony. Ale nurkuję... i
    ciekawe rzeczy naprawdę można znaleźć. Twój mały "czapli" mózg tego nie
    obejmuje jednak i wszystko co Ci złe musisz na politykę zwalać... to
    teraz takie "trendy"...

    > No dobra wyładuj teraz swoje frustracje.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czapla

    No dobra teraz Ty wyładuj swoje frustracje... kolejny zły dzień w
    robocie, podła aura, Lepper w TV, Giertych w gimnazjum, itd... i Czapla
    na grupie...

    Waski

  • 30. Data: 2006-11-09 11:47:07
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Nie głosowałem bynajmniej na idiotów z Samoobrony.

    No to wreszcie jest jakiś wspólny punkt.

    > Ale nurkuję... i
    > ciekawe rzeczy naprawdę można znaleźć.

    Ano można. Gustloff czy Yamato też jeszcze leżą na dnie. Praktycznie wszędzie
    gdzie w Polsce toczyły się jakieś porządne walki, każdy zbiornik zawiera
    pozostałości, zwłaszcza tam, gdzie były przeprawy albo front długo stał i
    szybko ruszył. Pod Raszynem w stawach do dzisiaj leży od cholery kul z 1809 r.
    tylko tam nie zanurkujesz bo jest płytko i wszystko strasznie zamulone.

    > Twój mały "czapli" mózg

    Bardziej adekwatne wydaje mi się określenie "czapli" wąski mózg...

    > co Ci złe musisz na politykę zwalać

    Wybacz, ale opisana sytuacja ani mnie ziębi, ani grzeje. Prosiłeś o opinię - no
    to napisałem. Prawdę mówiąc na początku byłem przekonany, że to jakieś badanie
    socjologiczne. Po tych personalnych wstawkach mam już powody przypuszczać, że
    była to błędna oopinia.

    > No dobra teraz Ty wyładuj swoje frustracje...

    Dobrze:
    to wszystko wina Platformy!

    Pozdrawiam

    Czapla