  • Data: 2004-10-14 06:22:46
    Temat: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Od: "Krzys" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    znalazlem kasy przy dystrybutorze CPN
    dosc pokazna gotowke ok.1tys zl
    sprawdzilismy na kamerach widac nr rej wlasciciela co zgubil
    no i mnie jak zbieram 'lupy' oczywiscie po konsulatacjach
    z obsluga stwierdzlismy jedno wspolne stanowisko

    co by bylo gdybysmy poszli w zaparte i stwierdzli ze nic
    nie znalezlismy i czlowiek zazadal by podgalu z kamer?
    co by bylo gdyby przyszedl z policja? panowie z stacji
    wypowiadali sie ze musze im okzac podglad z kamer
    tylko czy tak na slowo czy jest potrzebny jakis nakaz np. prokuratora?
    oczwyscie dokladnie widac moje numery rejestracyjne
    to jak zbieram gotowke....
    jak wyglada sprawa znaleznego?
    no i co by bylo gdybym nie oddal kasy, przeciez znalazlem,
    nie ukradlem:) cale zycie robie i tez mi sie nalezy cos od losu szczecia:)
    prosze o wykladnie

    aaa napisze za jakis czas co bylo dalej :) byc moze sa nowe fakty w tej
    sprawie