  • Data: 2004-10-14 10:45:50
    Temat: Re: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzys napisał(a):

    > znalazlem kasy przy dystrybutorze CPN

    moja mama kiedys zostawila saszetke z pieniedzmi (gruba kasa w srodku)
    w ubikacji na lotnisku (czyli miejsce bez kamer etc ;)), dojechala do
    miejsca docelowego (oddalonego od lotniska ok 200 km - czyli troche
    czasu minelo...) i sobie przypomniala o zgubie... - zadzwonila na
    lotnisko, ale nie wierzyla, ze cokolwiek beda wiedzieli i...
    dowiedziala sie, ze saszetka lezy w biurze rzeczy znalezionych i czeka
    na wlasciciela. Lotnisko w Szwecji, niestety nie wie kto znalazl i
    zwrocil saszetke, w kazdym badz razie jestem ciekaw kim byla ta osoba i
    czy miala podobne dylematy co Ty :)

    W kazdym badz razie, gdybys sam zgubil 1000 plz - pogodzilbys sie z ich
    utrata, czy jednak w nadzieji, ze odnajdziesz - odszukalbys ich? Pewnie
    tak...

    Napisz co bylo dalej...

    --
    pozdrawiam rafi