  • 1. Data: 2007-07-31 15:51:50
    Temat: Zmiany w KK KPK i innych po 1 marca 2006?
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Witam!
    Mam mala prosbe to bedacych w temacie.
    Nabylem w zeszlym roku zbior kodeksow wydawnictwa Zakamycze z serii z
    paragrafem ze stanem prawnym na 1.III.2006 ze zmianami wchodzacymi w
    zycie 5 listopada 2006 i 31 stycznia 2007.
    Akurat nie potrzebuje go do pracy a jedynie na uczelnie w najblizszym
    roku akademickim wiec nie musze nadazyc za kada najmniejsza zmiana.
    Pytanie tylko czy cos w miedzyczasie sie zmienilo istotnego wartego
    odnotowania w KK i KPK? Jesli tak to prosze napiszcie w skrocie co i
    gdzie?:)

    W bumaszce mam tez kodeks karny wykonawczy, kodeks wykroczen, kodeks
    postepowania w sprawach o wykroczenia, kodeks karny skarbowy, ustawa o
    oplatach w sprawach karnych ale to ustawy dla mnie malo istotne na
    dana chwile.

    Dziekuje z gory za pomoc!

  • 2. Data: 2007-08-01 15:13:14
    Temat: Re: Zmiany w KK KPK i innych po 1 marca 2006?
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 31 Jul
    2007 08:51:50 -0700, Alan zeznał(a):

    > Pytanie tylko czy cos w miedzyczasie sie zmienilo istotnego wartego
    > odnotowania w KK i KPK? Jesli tak to prosze napiszcie w skrocie co i
    > gdzie?:)

    http://isip.sejm.gov.pl - poszperaj sobie.

    Hint: dużo się zmieniło.

  • 3. Data: 2007-08-01 19:23:14
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 1 Sie, 17:13, stern <s...@n...to> wrote:
    > wiadomy znaczenia swych s ów i odpowiedzialno ci przed prawem Tue, 31 Jul
    > 2007 08:51:50 -0700, Alan zezna (a):

    > http://isip.sejm.gov.pl- poszperaj sobie.
    >
    > Hint: du o si zmieni o.

    Znalazlem w sumie to http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html - w
    sumie zmiany w kodeks post powania karnego ze wzgledu na wprowadzenie
    postepowania przyspieszonego...

    Nie ma nigdzie ogolno dostepnego serwisu co rejestruje poszczegolne
    zmiany w ustawach?