  • 1. Data: 2005-06-19 14:17:40
    Temat: Zmiana paszportu.
    Od: muka <n...@m...maila.pl>

    Witam.
    W sumie nie do końca jestem pewien czy to odpowiednia grupa, ale
    zaryzykuję ;)
    Czy po zmianie miejsca zameldowania trzeba wymieniać paszport? Trzeba
    coś gdzieś zgłaszać? W sumie w paszporcie nie ma nigdzie wpisanego adresu.
    Dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-19 17:03:24
    Temat: Re: Zmiana paszportu.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    muka wrote:
> [...]
    > Czy po zmianie miejsca zameldowania trzeba wymieniać paszport? Trzeba
    > coś gdzieś zgłaszać? W sumie w paszporcie nie ma nigdzie wpisanego adresu.

    Nie.
    Chyba, że gdzieś użyłeś numeru paszportu zamiast np. dowodu.
    US, Bank, Ubezpieczenie.
    Wóczas wypadało by ich zawiadomić, a US raczej należałoby, ale sądzę, że
    to cię nie dotyczy

  • 3. Data: 2005-06-19 23:22:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "muka" <n...@m...maila.pl> napisał w wiadomości

    Paszport pozostaje niezależny od miejsca zamieszkania, bowiem poświadcza
    Twoje obywatelstwo.

    A co do zgłaszania, to zmianę adresu poza Urzędem Gminy / Miasta /
    Dzielnicy zgłaszasz na pewno w Urzędzie Skarbowym (NIP-3) oraz we
    wszystkich tych instytucjach - firmach, gdzie podałaś poprzedni i z
    którymi łączą Cię bieżące kontakty. A więc banki, urzędy prowadzące
    sprawy, w których jesteś stroną, sądy. Jak masz telefon komórkowy, to
    operator. Pracodawca. Szkoła. Nic więcej mi do głowy nie przychodzi.