  • 1. Data: 2005-06-19 09:51:26
    Temat: Odp: Kolejne przesłuchanie
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > Mam pytanie dwa miesiące temu zostałem przesłuchany w sprawie jako świadek
    > po tym okresie policja wzywa mnie na ponowne przesłuchanie w tej samej
    > sprawie czy mogę odmówić przesłuchania skoro już raz złożyłem wyjaśnienia.

    Nie. Jestes przesluchiwany w charakterze swiadka i zeznania musisz zlozyc
    (mozna odmowic odpowiedzi na pewne pytania ale to raczej Ciebie nie dotyczy)

    > Boję się po prostu że po okresie dwóch miesięcy mogę pewnych faktów które
    > podałem poprzednio nie pamiętać

    Masz prawo zapomniec pewne rzeczy. To naturalne.

    Dan.

  • 2. Data: 2005-06-20 09:52:12
    Temat: Kolejne przesłuchanie
    Od: "MMZZ" <m...@p...fm>

    Witam wszystkich
[...]
    pozdrawiam
    MZ

  • 3. Data: 2005-06-20 15:07:32
    Temat: Re: Kolejne przesłuchanie
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > Boję się po prostu że po okresie dwóch miesięcy mogę pewnych faktów które

    Jeśli mówisz prawdę, nie musisz niczego pamiętać - Mark Twain

  • 4. Data: 2005-06-20 23:11:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MMZZ" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > po tym okresie policja wzywa mnie na ponowne przesłuchanie w tej samej
    > sprawie czy mogę odmówić przesłuchania skoro już raz złożyłem

    Nie mozesz, chyba ze jesteś osobą najbliższą oskarzonemu. (art. 182 kpk)

    > Boję się po prostu że po okresie dwóch miesięcy mogę pewnych faktów
    które
    > podałem poprzednio nie pamiętać

    To zeznasz, że nie pamiętasz. jest obowiązek złożenia zeznań. nie ma
    obowiązku pamiętania faktów.