  • 281. Data: 2008-04-07 20:39:04
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ftdvcf$fri$1@news.onet.pl...
    > to SSID byl ukryty czy nie w koncu?

    patrz 3 linijki wyzej

    > Znaczy odgadl haslo...

    Nie.
    Złamał wep. Wep to nie haslo tylko klucz.

    > Podszyl sie zmieniajac tez MAC - tak pisales.

    Nie.
    Napisałem że podszył się pod innego klienta. Nie pisałem
    że zmieniał mac.

    Szolek

  • 282. Data: 2008-04-07 20:43:55
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Twoje APC(WISP) to AP pracujący w trybie klienta (APC).
    > Więc jest połączenie kablem z AP.

    Z AP pracujacym w trybie WISP.

    > Upierasz sie strasznie na te nazwy.

    :) Bo te nazwy ułatwiają poruszanie się po sieci.

    - Tato! Idę wprowadzić pojazd do garazu!
    - Który synku? Rower? Motor? Auto? Bo jak auto to już ja wprowadziłem...

    Szolek

  • 283. Data: 2008-04-07 20:55:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    MuciosMacios pisze:

    > 1. Zeskanował SSID (to może nie jest karalne)

    nie jest

    > 2. Złamał WEP

    Art. 267. § 1 KK

    > 3. Podszył się pod innego klienta (wsklepał jego IP)

    ewentualnie Art. 268a. § 1 KK, ale tu chyba ciężko jest to wykazać

    Tylko pamiętaj, co Ci już tu wiele razy wskazano, że Twoje śledztwo
    również podlega pod art. 267 a dodatkowo pod art. 209 ust.1 pkt. 24
    Prawa telekomunikacyjnego.

    M.

  • 284. Data: 2008-04-07 21:02:24
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a) :

    > Uwierzyłeś mBankowej infolinii? Nie powiem, że "jesteś naiwny" tylko, że
    > jesteś frajerem.
    >
    > http://mjm.in5.pl/2008-04-07_220105.png
    >
    > Zgadnij jakie dane osobowe mogą być w którymkolwiek z załączników.

    Potrafisz odróżnić podpis cyfrowy banku od wiadomości
    zaszyfrowanej twoim kluczem? Czy tylko kłapiesz o czymś podobnym
    do czegoś co kiedyś słyszałeś? Twój link przeczy słowom.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 285. Data: 2008-04-07 21:05:18
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

> [...]
    > Tylko pamiętaj, co Ci już tu wiele razy wskazano, że Twoje śledztwo
    > również podlega pod art. 267 a dodatkowo pod art. 209 ust.1 pkt. 24 Prawa

    Dziękuję

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 286. Data: 2008-04-07 21:30:59
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 07 Apr 2008 23:02:24 +0200, Zbynek Ltd. wrote:

    > Potrafisz odróżnić podpis cyfrowy banku od wiadomości
    > zaszyfrowanej twoim kluczem? Czy tylko kłapiesz o czymś podobnym
    > do czegoś co kiedyś słyszałeś? Twój link przeczy słowom.

    Przeczy słowom: "Informacja jaką można otrzymać droga mailowa to ogólne
    informacje dotyczące problemow klienta oraz wiadomości dotyczące ofrty
    produktowej banku."?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 287. Data: 2008-04-07 22:05:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a) :

    > Przeczy słowom: "Informacja jaką można otrzymać droga mailowa to ogólne
    > informacje dotyczące problemow klienta oraz wiadomości dotyczące ofrty
    > produktowej banku."?

    Nie. Twoim słowom przeczy. Rozmawiamy o szyfrowaniu maili do
    klienta. Jak dotąd nie przytoczyłeś nic na dowód tego. Nie
    odwracaj kota ogonem próbując rozmydlić swoją ignorancję.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 288. Data: 2008-04-07 22:12:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1rqbvylbho1py$.11fohctn6t6jl$.dlg@40tude.net poreba
    <d...@p...pl> pisze:

    > O, to to. Jak z puszczaniem bąków w salonie
    > i mlaskaniem przy obiedzie.
    A i nierzadko zdarzyć się może, że ktoś beknie rogłośnie w eleganckiej
    restauracji albo i bengala jadowitego puści i co mu zrobić można? ;)

    --
    Jotte

  • 289. Data: 2008-04-08 07:06:05
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    MuciosMacios pisze:

    > Gdzie tak powiedzialem? Twierdzilem ze nie ma polaczenia kablem z AP
    > ale nie z APC(WISP)

    A tu:

    "> Czyli twoj sygnal radiowy idzie od twojego AP do twojego routera
    > (malego), a z tamtad do klientow skretka?
    > Faktycznie - kodów WEP wtedy nie znają, jeśli się nie dobiorą do
    > routera. Jak w takim trybie wykryłeś, że ktoś się włamał? Ktoś się
    > podpiął z nowym kablem do jednego z routerów?

    Pudlo
    wan-serwer-ap-apc(tryb wisp)-klient"

    Więc jeszcze raz. Jest tak?

    WAN <-kabel-> AP <-WiFi-> APC <-kabel-> komp klienta

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 290. Data: 2008-04-08 07:20:37
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > A tu:
    > "> Czyli twoj sygnal radiowy idzie od twojego AP do twojego routera
    > Pudlo
    > wan-serwer-ap-apc(tryb wisp)-klient"

    No chyba nie sadzisz, ze z ap do apc idzie kabel?

    > Więc jeszcze raz. Jest tak?
    > WAN <-kabel-> AP <-WiFi-> APC <-kabel-> komp klienta

    Dokladnie!
    Szolek