  • 1. Data: 2007-12-17 13:06:03
    Temat: Ziemia rolna a barak
    Od: "Zbigniew" <z...@n...o2.pl>

    Witam!
    Czy na działce rolnej w obrębie parku krajobrazowego mogę postawić barak,
    domek holenderski, który nie ma stałego związku z podłożem i jak to jest z
    podciągnięciem prądu do takowego przez Enea? - Linia średniego napięcia
    wzdłuż działki.
    W niedalekim sąsiedztwie są zabudowania.
    Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-17 15:01:02
    Temat: Re: Ziemia rolna a barak
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew pisze:

    > Czy na działce rolnej w obrębie parku krajobrazowego mogę postawić barak,
    > domek holenderski,

    Kółka ma, więc możesz się upierać, że tylko sobie taką przyczepę
    zaparkowałeś.

    > który nie ma stałego związku z podłożem i jak to jest z
    > podciągnięciem prądu do takowego przez Enea? - Linia średniego napięcia
    > wzdłuż działki.

    O to się już ich zapytaj, ale ze średniego trzeba zejść do niskiego
    (będzie im się chciało/opłacało stawiać transformator dla jednej osoby?
    wątpię...). Poza tym mogą nie mieć ochoty podciągać zasilania de facto
    do pustej działki. Pomyśl raczej o jakimś dieslowskim agregacie.

    Skoro w okolicy są jakieś zabudowania z prądem, to może pierwsza uwaga
    odpada (tzn. jest gdzieś linia niskiego napięcia)...

  • 3. Data: 2007-12-19 19:02:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzdłuż działki.
    > W niedalekim sąsiedztwie są zabudowania.

    Domek możesz tam spokojnie zaparkować. Ale prądu podłączyć im nie wolno.
    Jedyne, co możesz zrobić, to próbować się dogadać z właścicielem tych
    zabudowań sąsiadujących i zrobić jakiś podlicznik w celu rozliczeń.