  • 1. Data: 2007-12-17 10:12:34
    Temat: Odstąpienie od umowy przed otrzymaniem towaru
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl>

    Witam,

    Sklep (internetowy) tnie sobie w kulki- towar wirtualnie jest,
    ale- po dokonaniu płatności- nagle są "przejściowe trudności".
    Jak wygląda sprawa odstąpienia od umowy? Od samego faktu zawarcia
    umowy upłynęło powyżej 10 dni, ale z drugiej strony "Ustawa o ochronie
    niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" stwierdza:

    "Art. 10.
    1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy
    się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia
    jej zawarcia."

    Towaru w ogóle nie dostałem- czy mogę odstąpić od umowy?
    Dzięki za opinię- na stronach konsumenckich nie znalazłem.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2007-12-17 10:28:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.12.2007 Dominik & Co <D...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    > wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" stwierdza:

    MZ możesz bo moment i fakt wydania towaru nie modyfikuje samego prawa do
    odstąpienia a jedynie ustala termin po którym już odstąpić się nie da.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-12-17 10:51:59
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl>

    Marcin Debowski napisaB(a):

    > MZ możesz bo moment i fakt wydania towaru nie modyfikuje samego prawa do
    > odstąpienia a jedynie ustala termin po którym już odstąpić się nie da.

    Tak też właśnie myślę, ale wolę się upewnić. Może ktoś już to przerabiał
    w praktyce...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP