  • 1. Data: 2007-12-17 10:36:13
    Temat: Chodnik odśnieżanie
    Od: "golek66" <g...@O...pl>

    Mam pytanie -do mojego płotu przylega 0,5 m szer. działka miasta, a
    następnie jest chodnik.Czy mam obowiązek odśnieżania tego chodnika, który de
    facto nie sąsiaduje z moją działką? z góry dzięki -golek.

  • 2. Data: 2007-12-17 14:48:43
    Temat: Re: Chodnik odśnieżanie
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "golek66" <g...@O...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie -do mojego płotu przylega 0,5 m szer. działka miasta, a
    > następnie jest chodnik.Czy mam obowiązek odśnieżania tego chodnika, który
    > de facto nie sąsiaduje z moją działką? z góry dzięki -golek.

    Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach mówi o chodniku
    bezpośrednio przylegającym do nieruchomości. A ten chodnik ma być
    wydzieloną częścią drogi publ. dla ruchu pieszego.
    --
    Maluch