eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić? › Re: Zgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubione klisze przez Media Markt - co można zrobić?
    Date: Sat, 14 Jun 2008 09:19:52 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <g30k29$os0$2@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-253-174-234.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1213453194 25472 70.253.174.234 (14 Jun 2008 14:19:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jun 2008 14:19:54 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <6...@d...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:538023
    [ ukryj nagłówki ]

    Frost wrote:
    > Witam serdecznie.
    > Mam taki problem, mianowicie oddałem do wywołania stare sprzed 30lat
    > klisze - bezcenne pamiątki rodzinne.
    > Przychodząc w umówionym terminie po odbiór powiedziano mi, że zdjęć
    > ani klisz nie mogą znaleźć - z pewnością jakiś klient musiał omyłkowo
    > wyciągnąć kopertę z moim numerem ID i za nią zapłacić.
    > No i nie ma ani klisz, ani zdjęć - poprostu masakra!
    > Dochodząc do jakiegoś porozumienia usłyszałem od kierownika: " możemy
    > tę stratę zrekompensować dając panu tę samą ilość klisz ile Pan
    > oddawał do wywołania"
    > A na cholerę mi teraz nowe klisze? Nawet aparatu analogowego już nie
    > posiadam.
    >
    > Pan kierownik tłumaczy to tym, że to jest sklep samoobsługowy i klient
    > sam decyduje się na takie ryzyko.
    > Ale ja przecież moich klisz nie wystawiłem na sprzedaż tylko oddałem
    > je w ręce pracownika!
    >
    > Co mogę zrobić w sensie prawnym, by rekompensata za poniesione straty
    > była bardziej dla mnie wartościowa?

    Nic nie możesz zrobić
    Na kopercie wyraźnie jest napisane za co sklep odpowiada.
    Do supermarketów chodzi się pooglądać a nie kupować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1