  • 11. Data: 2007-06-15 09:05:30
    Temat: Re: Zguba
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 10:45
    (autor Jackare
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4tj7j$8tl$1@news.interia.pl>):

    > Zgłoś do operatora. Podaj numer IMEI i telefon zostanie zablokowany w
    > wszystkich sieciach - będzie nie do użytku.

    ... do podłączenia kabelka i zmiany numeru :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 12. Data: 2007-06-15 10:37:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 08:28
    > (autor Icek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f4tbmp$7hq$1@node4.news.atman.pl>):

    > Mógł nie móc... Ja tak miałem i złodziej (bo nie zgubiłem, a mi ukradziono i
    > nawet wiem kto, ale nie mam dowodów) nie odbierał. Wysyłałem esesmany, żeby
    > chociaż kartę podrzucił z powrotem, bo to kosztuje mnie z 70zł a dla niego
    > żaden zysk. Ale niestety mnie olał.

    ci ' z klasa ' przy rozboju wyjmuja i oddaja odrazu karte :)

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 13. Data: 2007-06-15 14:55:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:1ntharvbgwuvn.jnx452iw3p5y$.dlg@40tude.net...

    > Czy w takiej sytuacji mogę coś zrobić, żeby odzyskać telefon?

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie przywłaszczenia.