  • 1. Data: 2007-06-15 05:57:03
    Temat: Sadowe terminy
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    Sad Okregowy odczytal mi swoje postanowienie(wyrok) -sprawa cywilna.Tak
    bylem zdruzgotany trescia,ze nie zrozumialem swoich praw odnosnie mozliwosci
    odwolania i terminow.Zrozumialem tylko ze odwolanie to Sad Apelacyjny i na
    cos tam 7 dni a potem 14 i cos tam jeszcze 21 dni .Czy ktos moze mi to jakos
    wyjasnic.

    Stanislaw

  • 2. Data: 2007-06-15 06:30:52
    Temat: Re: Sadowe terminy
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > odwolania i terminow.Zrozumialem tylko ze odwolanie to Sad Apelacyjny i na
    > cos tam 7 dni a potem 14 i cos tam jeszcze 21 dni .Czy ktos moze mi to

    po wyroku 7 dni na wniosek o pisemne uzasadnienie wyroku. po otrzymaniu
    pisemnego uzasadnienia 14 dni na apelacje.

    zakladam, ze sad okregowy to pierwsza instancja i wyrok nie jest prawomocny.

    Icek

    PS Jest jeszcze pare innych wariantow ale sa one zalezne od wps

  • 3. Data: 2007-06-15 06:48:43
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

> [...]
    prawomocny.

    > Icek
    >
    > PS Jest jeszcze pare innych wariantow ale sa one zalezne od wps

    Tak! Sad Okregowy byl pierwsza instancja.i wyrok nie jest prawomocny.

    Staniaslaw