  • 1. Data: 2007-06-15 02:20:35
    Temat: Co to jest dobrowolne poddanie się karze i jak to działa?
    Od: Maksymilian Misiurski <x...@w...pl>

    DzienDobry.
    Co Proponujecie. Jechalem na rowerze, zarzucono mi przestepstwo.

    Co to jest wogole dobrowolne poddanie się karze i czy uprawnia do
    wyjasnienia sytuacji?
    Na komendzie powiedzieli mi ze jezeli poddam się karze dobrowolnie to nie
    sprawa odbędzie się zaocznie i nie bede mogl sie usprawiedliwic. To
    prawda?
    Ponadto funcjonariusz powiedział że jedyną możliwościa zebym mógł
    opisac zdarzenie jest skierowanie sprawy do sądu a nie dobrowolne
    poddanie się karze , - mowił prawdę czy kłamał.

    Btw. Sytuacja jest nie typowa :) bo na rowerze jezdzilem po raz pierwszy
    od praktycznie 20 lat ;).

    Prosze o odpowiedz