eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!! › Zglaszanie spamu na Allegro (was Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!)
  • Data: 2004-12-30 00:39:01
    Temat: Zglaszanie spamu na Allegro (was Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!)
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > A ja właśnie się zastanawiałem, jak to zgłoszenie się wysyła. Nawet na
    > alt.pl.allegro napisałem, bo gość z lekka przesadził. Możesz w trzech
    > zdaniach mi powiedzieć, gdzie wpisać treść zgłoszenia?

    Na stronie http://www.allegro.pl/contact/contact.php (prostsza forma to
    http://allegro.pl/kontakt ) wybierasz zasady na Allegro, i dalej chce
    zglosic spam lub chce zglosic naruszenie zasad (do wyboru :), podajesz
    cala wiadomosc (lacznie z naglowkami) i dobrze jest im przypomniec ze na
    grupach do tego nie przeznaczonych nie wolno dawac ogloszen.

    Przykladowo, ten spam zglosilem korzystajac z linka "chce zglosic spam"
    i podalem taka wiadomosc:

    "Ogłoszenie pojawiło się dzisiaj (30.12.2004) na grupie pl.soc.prawo.
    Przypominam, ze w hierarchii pl.* zabronione jest wysylanie ogloszen na
    grupy nie powolane w tym celu (grupy bez czlonu ogloszenia w nazwie).
    Opisy grup znajduja sie pod adresem http://www.usenet.pl/opisy/

    Oto cala wiadomosc:

    From: "MAGISTER" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!
    Date: Thu, 30 Dec 2004 00:21:24 +0100

    Witam, moze to i spam, ale mnie sluzyl swietnie - wlasnie skonczylem
    doktorat z prawa, magisterke tez jakis czas temu przeszedl. Generalnie
    niezastapiony sprzet do siedzenia po czytelniach, itp. miejscach. Za ok 500
    zł nie kupisz niczego podobnego!!!

    polecam przyszlym i obecnym prawnikom!!!

    Marcin"

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \