eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!! › Re: Zglaszanie spamu na Allegro (was Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!)
  • Data: 2004-12-30 08:40:06
    Temat: Re: Zglaszanie spamu na Allegro (was Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:cqvivm$pr9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Mam jeden problem techniczny. Wybieram bezpieczeństwo -> chcę zgłosić spam i
    ... nic. I na tym koniec. Mnie wraca do formatki startowej. Nie mam w co
    wpisać tego tekstu. Szukałem do nich normalnego adresu mailowego, ale nie
    znalazłem. Podejrzewam, że winne są moje ustawienia bezpieczeństwa nie
    pozwalające na pewne operacje komputerowi.