  • Data: 2004-12-29 23:42:47
    Temat: Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel N" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cqvelc$6vh$1@inews.gazeta.pl...

    > zgłoszenie do allegro własnie poszlo,moze cie to oduczy spamowania koleżko
    > kiedy zaszlochasz nad zawieszonym kontem.

    A ja właśnie się zastanawiałem, jak to zgłoszenie się wysyła. Nawet na
    alt.pl.allegro napisałem, bo gość z lekka przesadził. Możesz w trzech
    zdaniach mi powiedzieć, gdzie wpisać treść zgłoszenia? Bo doszedłem, ze
    wchodzi się przez skrót ze strony aukcji. Tylko tam same pola wyboru i nie
    ma gdzie napisać, o co mi głównie chodzi.