  • Data: 2008-09-30 17:55:44
    Temat: Zerwanie zobowiązania
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam jest sobie taka sytuacja zgłosiłem się do autoryzowanego warsztatu w
    celu likwidacji uszkodzenia samochodu z mojego autocasco.
    Wszystkie papierkowe formalności załatwiłem podpisałem cesja odszkodowanie
    itp. itd. Dodatkowo podpisałem papier, że w wypadku "rezygnacji z naprawy"
    pokryje wszystkie koszty poniesionych przez zlecenie biorcę. Takie
    standartowe papierki. Wszytko pięknie ładnie ale od pierwszej telefonicznej
    rozmowy i umówwieni się na spisanie papierów mija już miesiąc i nikt nie ma
    zamiaru się odezwać. Wszystkie papieru mam, podpisane kosztorysy, złożone, a
    tu cisza nikt się nie odzywa. Próbowałem kilka razy dzwonić, ale albo nie ma
    tej osoby, albo nikt nie odbiera. Czy mogę jakoś zerwać umowę i winą
    obarczyć zleceniobiorcę czy w KC jest jakiś zapis umożliwiający to? Chcę
    zerwać umowę z nimi i nie ponieść żadnych kosztów da się jakoś?
    Jestem osobą fizyczną

    Pozdrawiam Michał