  • Data: 2008-10-01 18:37:35
    Temat: Re: Zerwanie zobowiązania
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Art. 455
    > Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani nie wynika
    > z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione niezwłocznie
    > po wezwaniu dłużnika do wykonania.
    > ---
    >
    > Żeby to "niezwłocznie" nie było kolejnym problemem, zapodać by
    > wypadało wprost "rozsądny czas" - nie wiem ile zazwyczaj takie cóś
    > jak opisujesz trwa, ale mniej więcej tyle.
    > Zapodać w wezwaniu do spełnienia świadczenia oczywiście.

    Dzięki, dzisiaj zadzwoniłem do nich i spytałem się kiedy mają zamiar
    naprawić mi samochód.
    Koleś zaczął mnie na przyszyły tydzień umawiać, ja powiedziałem mu że do
    wtorku mam tylko 2 zastępczy samochód i jeżeli mi nie naprawią to cofnę im
    upoważnienie z PZU. Koleś nagle stwierdził, że już dzisja mogę przyjechać
    :).Umówiłem się na jutro;).

    Pozdrawiam Michał