  • 11. Data: 2008-01-16 14:03:45
    Temat: Re: Zdjęcie - szantaż?
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Obecność w takim miejscu osoby obcej MZ narusza. Zapewne nie było na
    > to przyzwolenia.

    Nie znamy calej sytuacji, nie wiemy jak to wszystko wygladalo.
    Moze sobie zartowali i jeden powiedzial "zrobic ci fotke w kiblu" drugi
    powiedzial "jaaaaaasne" i tamten uznal to za przyzwolenie... bylo
    zabawnie... ale do czasu rzeczonego szantazu...

    > Jeśli wymiotuje w miejscu publicznym to trochę inna sprawa jakby.

    a niby czemu? nie moze wymiotowac u siebie na ganku w miejscu widocznym z
    publicznego chodnika?
    Nie znaczy to ze publikacja takiej fotki (nawet z wymiotowania w publicznym
    miejscu) jest ok!

    Steel

  • 12. Data: 2008-01-16 14:32:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Co osoba poszkodowana może z tym zrobić? coś na ten temat mówi prawo?

    Czym poszkodowana?

  • 13. Data: 2008-01-16 14:33:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > Pozwolę sobie się nie zgodzić. Radwański w Prawie cywilnym - część ogólna pisze:
    > "Naruszeniem prywatności człowieka jest samo zachowanie godzące w spokój
    > psychiczny człowieka, przejawiające się w podsłuchiwaniu, śledzeniu,

    A jak w mój spokój psychiczny godzi to, że ktoś mi się sprzeciwia? ;->

  • 14. Data: 2008-01-16 14:35:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Steel pisze:

    > Pomyslcie ile bylo juz afer z kamerami w przebieralni hipermarketow czy
    > sklepow!

    Ale na to jest paragraf - ten o używaniu środków technicznych do
    uzyskania informacji nie przeznaczonej dla danej osoby (podgląd,
    podsłuch itepe).

  • 15. Data: 2008-01-16 20:16:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmk958$dbs$1@news.onet.pl ..:: Adam ::.. <p...@o...pl>
    pisze:

    > dość nietypowa sytucja.
    > W miejscu pracy jeden zrobił dla żartów drugiemu zdjęcie komórką w
    > toalecie (na tzw dłuższym posiedzeniu, a w zasadzie podczas dopełniania
    > czynności higienicznych).
    > Co osoba poszkodowana może z tym zrobić? coś na ten temat mówi prawo?
    Śmierdząca sprawa, cuchnie z daleka...
    NSP

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-01-16 20:33:40
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > W miejscu pracy jeden zrobił dla żartów drugiemu zdjęcie komórk? w toalecie
    > (na tzw dłuższym posiedzeniu, a w zasadzie podczas dopełniania czynno?ci
    > higienicznych).
    > Co osoba poszkodowana może z tym zrobić? co? na ten temat mówi prawo?

    Tak, w szczegolnosci moze uzyc siły na osobie fotografa. A jesli chodzi
    o srodki prawne to:

    1. Jesli jest szantazowana tym zdjęciem, to moze złozyc zawiadomienie
    do prokuratury - tym niemniej powinna zadbac o jakies dowody. Czyli
    najprosciej jak to ostatnio modne ... nagranie :))

    2. Poczekac, az zdjecie zostanie uzyte. Bo w praktyce dopoki nie
    poniesie jakis strat moralnych lub "rzeczywistych" to nie moze nic
    zrobic.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 17. Data: 2008-01-16 22:02:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KsZZysiek pisze:

    > Tak, w szczegolnosci moze uzyc siły na osobie fotografa. A jesli chodzi
    > o srodki prawne to:

    Może, ale mu nie wolno. Jak nie chcesz, żeby ci robili zdjęcia w kiblu,
    naucz się zamykać za sobą drzwi ;->

  • 18. Data: 2008-01-16 22:02:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.01.2008 Steel <d...@K...pl> napisał/a:
    > a niby czemu? nie moze wymiotowac u siebie na ganku w miejscu widocznym z
    > publicznego chodnika?

    Serio nie widzisz różnicy w robieniu pewnych rzeczy w zaciszu domowym lub
    odpowiedniego miejsca a w warunkach gdy nalezy się liczyć, że ktoś nas
    zobaczy?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2008-01-16 22:31:00
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Może, ale mu nie wolno. Jak nie chcesz, żeby ci robili zdjęcia w kiblu,
    > naucz się zamykać za sobą drzwi ;->

    Nie masz przypadkiem jakichs doswiadczen z ochroną "jakiegos"
    hipermarketu, co im nie było wolno ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 20. Data: 2008-01-17 00:13:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KsZZysiek pisze:

    > Nie masz przypadkiem jakichs doswiadczen z ochroną "jakiegos"
    > hipermarketu, co im nie było wolno ? :)

    Wiesz, ja też mogę ci wpakować kulkę w łeb bo mnie np. drażnisz -
    fizycznie jestem do tego zdolny.

    Ale czy mi wolno, hmm? ;->