  • 21. Data: 2008-01-17 08:47:48
    Temat: Re: Zdjęcie - szantaż?
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Serio nie widzisz różnicy w robieniu pewnych rzeczy w zaciszu domowym
    > lub odpowiedniego miejsca a w warunkach gdy nalezy się liczyć, że
    > ktoś nas zobaczy?

    Przeczytaj jeszcze raz co ci napisalem...
    Zastanow sie...

    Jaka wg ciebie jest roznica jesli gosc wymiotuje na chodnik (i to zaraz
    posprzata) a robi to metr dalej na swoim chodniku przed domem?

    Steel

  • 22. Data: 2008-01-17 09:08:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.01.2008 Steel <d...@K...pl> napisał/a:
    > Przeczytaj jeszcze raz co ci napisalem...
    > Zastanow sie...
    > Jaka wg ciebie jest roznica jesli gosc wymiotuje na chodnik (i to zaraz
    > posprzata) a robi to metr dalej na swoim chodniku przed domem?

    Oba miejsca nie są miejscami w których możemy się spodziewać, że nasza
    prywatność zostanie uszanowana, no chyba, że ten chodnik przed domem jest
    niewidoczny z zewnątrz. Teraz ty się pozastanawiaj. Możesz też przeczytać
    jeszcze raz co ci napisałem. Dla mnie EOT.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2008-01-17 12:05:20
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > jest niewidoczny z zewnątrz. Teraz ty się pozastanawiaj. Możesz też
    > przeczytać jeszcze raz co ci napisałem. Dla mnie EOT.

    No, jednak widze ze nie dotarlo...
    trudno...

    Steel