  • 51. Data: 2019-06-16 14:12:57
    Temat: Re: Zbiszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: b...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > Uszkodzona została płyta z zapisem z kamer monitoringu. Chodzi o
    > przejazd kolumny premier Beaty Szydło. Nośnik był ważnym dowodem w
    > procesie dotyczącym wypadku ówczesnej szefowej rządu z lutego 2017 r. w
    > Oświęcimiu.
    > Szkoda mi bardzo tego zaszczuitego chłopaka :-)
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/proces-po-wypadku-beaty-szy
    dlo-zostaly-uszkodzone-wazne-dowody-6391602490034305

    Czemu sądy tak wolno działają?

    I czy ten gościu co chapnął kaskę ze zbiórki na czinqueczento już ją oddał?

  • 52. Data: 2019-06-16 14:49:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 12:45, nadir pisze:

    > Wada płytek jest jedną z wad systemu.

    To tak jakby twierdzić, że wyparowywanie akt (zdarza się) to wada papieru.

    Shrek

  • 53. Data: 2019-06-16 14:55:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 12:42, nadir pisze:

    > Prokurator w ogóle sobie takimi głupstwami głowy nie zawraca, materiały
    > dostarcza mu Policja. Ale tu też jednym z czynników decydującym o
    > zakupie jest cena. Zamiast Verbatima za 1,5PLN/szt. masz 3 noname i
    > wszystko jest jasne.

    Bez przesady - jest coś takiego jak siwtz i da się je tak określić, jak
    jest potrzeba.

    > Oprócz nagrań z udziałem BOR Policja dostaje też inne, na przykład z
    > jakiejś obcierki zderzaka na parkingu. Czy "obcierka" pani Szydło ma być
    > lepiej traktowana od obcierki pana Kowalskiego?

    A czemu lepiej - uważam, że jakikolwiek dowód powinien być przechowywany
    w sposób właściwy. To że zniszczeniu uległ akurat _ten_ dowód? No cóż -
    prokuratura jest instytucją partyjną podobnie jak na przykład kurwizja.

    > Na słońcu, to nie koniecznie na parapecie od południowej strony, ale idź
    > do dowolnej prokuratury czy komendy policji i zobacz jak oni są
    > pozawalani aktami/papierami, wśród nich są i płyty. Te akta, które są
    > akurat obrabiane, są na wierzchu nietrudno o ich "naświetlenie".

    Tak bez okładki? Chcesz powiedzieć, że w prokuraturze i policji pracują
    bezmyślni pratacze i strach im dać metalową kulkę bo zepsują albo zgubią?

    Shrek

  • 54. Data: 2019-06-16 14:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 14:12, b...@g...com pisze:

    > Czemu sądy tak wolno działają?

    Zapytaj zero. Od ponad roku są po "reformie". Zresztą - sąd to chyba
    całkiem niedawno zaczął - wcześniej był problem z prokuraturą - zespół
    prokuratorów do sprawtego wypadku odmówił wiesienia oskarżenia przeciw
    sebie, bo nawet na ziobrokraturę było to naciągane. Trzeba było zespół
    rozwiązać i podpisał się sam prok rejonowy.

    Shrek

  • 55. Data: 2019-06-16 15:01:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > W dniu 16.06.2019 o 12:42, nadir pisze:
    [...]
    > Tak bez okładki? Chcesz powiedzieć, że w prokuraturze i policji
    > pracują bezmyślni pratacze i strach im dać metalową kulkę bo zepsują
    > albo zgubią?

    On tak nie che powiedzieć _wprost_ .
    <ironia> Przez wiele lat po 1989 pracowali sami ofiarni wysokiej klasy
    fachowcy ale przyszedł PiS i zatrudnił pierdoły, zaraz cudowny system
    zszedł na psy! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 56. Data: 2019-06-16 15:08:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-16 o 12:45, nadir pisze:

    > Wada płytek jest jedną z wad systemu. Nie ma dziś żadnego problemu żeby
    > materiały cyfrowe przekazywano w inny sposób. Ale ktoś nagadał sędziom i
    > prokuratorom, że dane na płytach są najpewniejsze procesowo, i oni tego
    > się trzymają.

    Nie. Po prostu płyty są najtańsze, a że najmniej trwałe to już
    nieistotne. Najważniejsza, jak to w budżetówce jest niska cena i
    zazwyczaj idące za nią dziadostwo..

    --
    Sonn

  • 57. Data: 2019-06-16 15:09:47
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-16 o 14:09, nadir pisze:

> [...]
    >
    > A tak poważnie.
    > Zakładam, że wiesz co to jest PSTD, nie wiem czy w sądach i
    > prokuraturach działa coś podobnego lub namiastka?
    > Ale jaki widzisz problem żeby zebrać do kupy kilku/nastu informatyków z
    > KGP, Ministerstwa Sprawiedliwości, MSWiA. Niech siądą, wymienią
    > doświadczenia i informację, i zastanowią się jak wdrożyć obieg
    > materiałów cyfrowych między uczestnikami procesów we wszystkich tych
    > instytucjach. Punkty wymiany danych nie muszą być przecież w każdym
    > powiecie. Coś takiego powinno być wdrożone od przynajmniej 10 lat.

    W tym kraju to po prostu niemożliwe.

    --
    Sonn

  • 58. Data: 2019-06-16 15:11:11
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-16 o 15:01, A. Filip pisze:
> [...]
    > <ironia> Przez wiele lat po 1989 pracowali sami ofiarni wysokiej klasy
    > fachowcy ale przyszedł PiS i zatrudnił pierdoły, zaraz cudowny system

    Podobnie jak tutaj przyszedł taki idiota jak ty.

    --
    Sonn

  • 59. Data: 2019-06-16 15:11:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 12:42, nadir pisze:
    > jak oni są pozawalani aktami/papierami, wśród nich są i płyty. Te akta,
    > które są akurat obrabiane, są na wierzchu nietrudno o ich "naświetlenie".

    bzdura:)

    --
    I love love

  • 60. Data: 2019-06-16 15:12:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 14:12, b...@g...com pisze:
    > I czy ten gościu co chapnął kaskę ze zbiórki na czinqueczento już ją oddał?

    znalazł frajerów, to po co ma zwracać:)))))))))))

    --
    I love love