  • Data: 2006-02-09 20:56:39
    Temat: Zawieszenie postępowania karnego art. 22 KPK
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Poszukuje pomocy w sprawie nawiazania do art. 22 KPK. Dokładnie rzecz biorąc
    chodzi mi o źródła i materiały związane z tym artykułem. Piszę pracę
    licencjacką na wyżej wymieniony temat. Mam nadzieje, ze ktoś mi może pomóc.

    Plan pracy

    Wstęp
    Rozdział I. Uzasadnienie i charakter prawny instytucji zawieszenia
    postępowania karnego.
    1. Charakterystyka i ratio legis instytucji zawieszenia postępowania karnego.
    2. Zawieszenie postępowania a inne formy czasowego zatamowania biegu procesu
    karnego.
    3. Instytucja zawieszenia postępowania w świetle naczelnych zasad procesu
    karnego.
    Rozdział II. Podstawy, przesłanki i przyczyny zawieszenia postępowania karnego.
    1. Założenie konstrukcyjne i terminologiczne.
    2. Podstawa prawna zawieszenia postępowania karnego (art. 22 kpk)
    3. "Długotrwała przeszkoda" jako przesłanka zawieszenia postepowania karnego.
    4. Przyczyny zawieszenia postępowania karnego.
    a. Niemożność ujęcia oskarżonego.
    b. Choroba psychiczna oskarżonego.
    c. Inna ciężka choroba oskarżonego.
    d. Inne przyczyny zawieszenia postępowania karnego.
    Zakończenie
    Bibliografia

    Bardzo dziękuję za pomoc.