  • 1. Data: 2006-02-09 20:56:39
    Temat: Zawieszenie postępowania karnego art. 22 KPK
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    Witam!

    Poszukuje pomocy w sprawie nawiazania do art. 22 KPK. Dokładnie rzecz biorąc
    chodzi mi o źródła i materiały związane z tym artykułem. Piszę pracę
    licencjacką na wyżej wymieniony temat. Mam nadzieje, ze ktoś mi może pomóc.

    Plan pracy

    Wstęp
    Rozdział I. Uzasadnienie i charakter prawny instytucji zawieszenia
    postępowania karnego.
    1. Charakterystyka i ratio legis instytucji zawieszenia postępowania karnego.
    2. Zawieszenie postępowania a inne formy czasowego zatamowania biegu procesu
    karnego.
    3. Instytucja zawieszenia postępowania w świetle naczelnych zasad procesu
    karnego.
    Rozdział II. Podstawy, przesłanki i przyczyny zawieszenia postępowania karnego.
    1. Założenie konstrukcyjne i terminologiczne.
    2. Podstawa prawna zawieszenia postępowania karnego (art. 22 kpk)
    3. "Długotrwała przeszkoda" jako przesłanka zawieszenia postepowania karnego.
    4. Przyczyny zawieszenia postępowania karnego.
    a. Niemożność ujęcia oskarżonego.
    b. Choroba psychiczna oskarżonego.
    c. Inna ciężka choroba oskarżonego.
    d. Inne przyczyny zawieszenia postępowania karnego.
    Zakończenie
    Bibliografia

    Bardzo dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2006-02-10 01:52:47
    Temat: Re: Zawieszenie postępowania karnego art. 22 KPK
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Emika_mk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o źródła i materiały związane z tym artykułem. Piszę pracę
    > licencjacką na wyżej wymieniony temat. Mam nadzieje, ze ktoś mi może

    Kolezanka bierze do reki pierwszy lepszy kometach do kpk, otwiera
    bibliogiafie do konkretnego rozdzialu i kolazanka ma, a nie glowe zawraca
    grupie. Kapewu?

  • 3. Data: 2006-02-10 01:54:49
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]

    > biorąc
    > chodzi mi o źródła i materiały związane z tym artykułem.

    Kolezanka bierze do reki pierwszy lepszy komentarz do kpk, otwiera
    bibliografie do konkretnego rozdzialu i kolazanka ma, a nie glowe zawraca
    grupie. Kapewu?

  • 4. Data: 2006-02-10 20:08:06
    Od: "Emilia" <m...@t...pl>

    > Kolezanka bierze do reki pierwszy lepszy komentarz do kpk, otwiera
    > bibliografie do konkretnego rozdzialu i kolazanka ma, a nie glowe zawraca
    > grupie. Kapewu?

    Dzięki za radę => Właśnie o to chodzi, żeby nie bazować tylko na komentarzu do
    kpk ale też czymś więcej. A ja przewertowałam juz stosy papierów i stanęłam w
    punkcie wyjścia.

  • 5. Data: 2006-02-11 00:13:13
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Emilia" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komentarzu do
    > kpk ale też czymś więcej. A ja przewertowałam juz stosy papierów i

    Ale przeciez w kometarzu masz biobiografie, czyli literature w oparciu o
    która on powstal. Mamy ci palcem jak dziecku wskazac?