  • 71. Data: 2024-05-30 21:35:34
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 20:53, io pisze:
    > W ziemiance mieszka?

    Gdziekolwiek by nie mieszkał, to nadal jak wezwania nie dostał, to się
    nie stawi. Mógł wyjechać na wakacje.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 72. Data: 2024-05-30 21:36:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 20:58, Shrek pisze:
    > Nie wiemy, ale nic to nie zmienia. I tak było nieskuteczne jak zostało
    > wyslane za późno.

    A gdyby listonosz go zastał w do0mu je doręczył?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 73. Data: 2024-05-30 21:37:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 21:10, io pisze:
    > Ale, że bez powodu?

    Powód jest - w celu ustalenia tożsamości.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 74. Data: 2024-05-30 21:38:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 21:12, io pisze:

    > No to właśnie takich nie może być.

    Mogą, choć bez wątpliwości nie powinno.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 75. Data: 2024-05-30 21:41:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Gdziekolwiek by nie mieszkał, to nadal jak wezwania nie dostał, to się
    > nie stawi.

    Twierdził, że nie przyjdzie bo nie został powiadomiony, co dowodzi, że o
    wezwaniu wie, więc powiadomienie generalnie nie jest konieczne.

    > Mógł wyjechać na wakacje.

    W ziemiance?

  • 76. Data: 2024-05-30 21:57:56
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Liczę na to, że dziennikarze są od Ciebie mądrzejsi. Nigdzie nie
    > pisałem, ze Policja ma łamać prawo tylko, że tego się nie da stwierdzić
    > na miejscu. Głównie chodzi mi o to, że to, jak to sąd zakwalifikuje, to
    > się okaże jak będzie prawomocny wyrok. I jak jednak uzna, że Policja
    > miała prawo, a Ty nie dałeś danych, bo Ci się wydawało, że nie miała, to
    > dostaniesz wyrok za niepodanie danych.

    Zgoda. Głównym problemem jednak jest to, że wy nie dostajecie wyroku
    jeśli jednak się okaże, że nie mieliście prawa. I tu pretensja raczej
    nie do was, tylko do polityków którzy potrzebują posłusznych piesków do
    pałowania julek, więc takiego prawa nie zrobią.

    PD

  • 77. Data: 2024-05-30 22:13:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A gdyby listonosz go zastał w do0mu je doręczył?

    To by nie otworzył a jakby odebrał to byłoby skuteczne chyba że
    rzeczywiście jest wymog że trzeba ileś tam dni wcześniej i i tak byłoby
    za późno. Do czegoś dążysz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2024-05-30 22:21:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to właśnie takich nie może być.

    Może tylko nie wolno. I do tego pieje robert - że można tylko nie wolno.
    Mówiąc wprost pisze że policjanci mogą działać niezgodnie z prawem, bo
    nic im (na ogół) nie zrobisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2024-05-30 22:22:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 21:14, io pisze:

    > Jest poszukiwany?

    Nie. Ale jest powód do sprawdzenia tożsamości - dostarczenie korespondencji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2024-05-30 22:25:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdziekolwiek by nie mieszkał, to nadal jak wezwania nie dostał, to się
    > nie stawi. Mógł wyjechać na wakacje.

    To czy się stawi czy nie jest rzeczą wtórną, zresztą i ak nie zamierzał.
    Chodzi o to czy zostałby w myśl prawa skutecznie powiadomiony. A
    zostałby gdyby dotrzymano terminów. Co najwyżej mógłby argumentować, że
    jego nieobecność jest usprawiedliwiona. Ale nie o tym dyskutujemy a o
    skuteczności powiadomienia "na dwa awiza".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!