eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawarcie umowy na emisję reklamy, a przedłużenie jej emisji o kolejny okres › Zawarcie umowy na emisję reklamy, a przedłużenie jej emisji o kolejny okres
  • Data: 2013-04-15 14:14:38
    Temat: Zawarcie umowy na emisję reklamy, a przedłużenie jej emisji o kolejny okres
    Od: Masterson <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Znajomy złożył pisemne zamówienie na emisję reklamy w portalu
    tematycznym (weselnik trojmiasto.pl. Umowa była zawarta na 6 miesięcy
    emisji reklamy (pomimo braku stosownych zapisów w umowie. W umowie nie
    ma mowy o żadnym regulaminie (nie wiem czy takowy w ogóle istnieje).

    Znajomy chciał skorzystać z reklamy jednokrotnie. Zleceniodawca wystawił
    kolejną fakturę pomimo braku chęci kontynuowania współpracy.

    W zamówieniu widnieje następujący zapis:
    W przypadku rezygnacji z reklamy obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia.

    Czy to wystarczy aby tak po prostu ponowić zamówienie skoro to nawet nie
    jest umowa, a druk zamówienia? Czy wystawienie faktury przez
    zleceniobiorcę i domaganie się zapłaty jest zgodne z prawem i znajomy
    musi zapłacić pieniądze za ponowną emisję reklamy?

    Wg mnie sprawa jest nie do końca jednoznaczna. Znajomy nie zawierał z
    firmą żadnej umowy a złożył zamówienie, ale może się mylę?

    Wzór podpisanego zamówienia:
    Str. 1: http://i.imgur.com/e2rZhyq.jpg
    Str. 2: http://i.imgur.com/YLhfJKP.jpg