eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawarcie umowy na emisję reklamy, a przedłużenie jej emisji o kolejny okres › Re: Zawarcie umowy na emisję reklamy, a przedłużenie jej emisji o kolejny okres
  • Data: 2013-04-16 10:50:08
    Temat: Re: Zawarcie umowy na emisję reklamy, a przedłużenie jej emisji o kolejny okres
    Od: Masterson <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tej sprawie się mylisz :)
    > Nie odnoszę się do tego, czy ta umowa była ograniczona do jednego
    > okresu emisji.

    W umowie (zamówieniu) nie ma nic na temat terminów, ale opłata, która
    wynika z zamówienia podlega jednemu okresowi (jednej emisji reklamy).
    Tak jakbym złożył zamówienie na telewizor, a za 2 lata dostał drugi. Nie
    wiem czy moja analogia jest poprawna, ale tak to odbieram.

    Czy w przypadku konieczności wypowiedzenia świadczenia usług nie
    powinien być zaznaczony tryb tego wypowiedzenia (pisemnie,
    elektronicznie, ustnie). Jeśli nie jest zaznaczony to jakiego trybu
    wypowiedzenia powinniśmy użyć?