  • Data: 2006-01-21 11:12:03
    Temat: Zawalona wiata
    Od: "S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam nadzieje, ze uda mi sie znalezc pomoc. Stawiam samochod na
    parkingu, zaplacilismy za wybudwanie wiaty na naszym miejscu. Nie
    pamietam juz niestety, czy podpisywalismy jakies kwity, czy po prostu
    zaplacilismy i zadaszyli odpowiednie miejsca parkingowe. Teraz
    zadaszenia sie nieco pochylily, nasz samochod - na razie - nie
    ucierpial, innym na dachu oparla sie blacha, no ale wyjechac nie mozemy.
    "Wlasciciel" parkingu twierdzi, ze wiaty sa nasze i powinnismy je sami
    odsniezac i ze w innych "szeregach" odsniezali sobie - nasz sasiad tego
    nie potwierdzil!! Nic nie odsniezal i nikogo do tego nie upowaznial.
    Dodatkowo jakis czas temu, kiedy cala konstrukcja zaczela sie pochylac
    pytalismy parkingowych co z tym bedzie i odpowiadali, ze zajma sie i
    zrzuca snieg. Teraz ten "wlasciciel" twierdzi, ze przekazywal, ze mamy
    sami zrzucac snieg. Co mozemy zrobic?? Na pewno wszyscy poszkodowani
    zbiora sie "w kupe" i cos bedziemy ustalac. Ale na czym mozemy sie
    opierac?? Dodam, ze "wlasciciel" twierdzi, ze wiata jest nasza, ale sam
    - bez naszej zgody - ja demontuje!!
    Rezcz tyczy parkingu na Janowie w Lodzi.

    Sylwia