  • 1. Data: 2012-06-20 20:12:20
    Temat: Zatrzymanie
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    http://e-prawnik.pl/artykuly/prawo-karne/zatrzymanie
    -kiedy-na-jak-dlugo-jaki-organ-i-w-jakich-okolicznos
    ciach-moze-mnie-zatrzymac.html

  • 2. Data: 2012-06-20 21:41:21
    Temat: Re: Zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2012 20:12, jerzy.n pisze:
    > http://e-prawnik.pl/artykuly/prawo-karne/zatrzymanie
    -

    [ciach]

    No i?

  • 3. Data: 2012-06-20 22:31:00
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    wiadomości news:4fe22761$1@news.home.net.pl...
    -

    > [ciach]
    >
    > No i?
    Bardzo dobry tekst, ale ja bym chciała jeszcze dokładniej:
    idę hodnikiem, legitymuje mnie para (bo tak zwykle łażą) mundurowyh,
    nie mam dowodu, ani dokumentu, bo idę do pobliskiego sklepu, a dokumenty
    zostawiam gdzieś, by nie ukradli w codziennej kolejce do kasy, podaje swoje
    dane, i oni mają mnie prawo zatrzymać dla sprawdzenia danych?

    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"
    nowa wersja 1.05 programu GdakMini (syntezator mowy).

  • 4. Data: 2012-06-20 23:10:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stokrotka w <news:jrtbui$egr$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > zostawiam gdzieś, by nie ukradli w codziennej kolejce do kasy, podaje swoje
    > dane, i oni mają mnie prawo zatrzymać dla sprawdzenia danych?

    Powinni mieć prawo skierowania na dożywotnie (aczkolwiek krótkotrwałe)
    leczenie stokrotek, animek i takich tam...

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2012-06-21 17:28:19
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-20 23:10, 'Tom N' pisze:

    > Powinni mieć prawo skierowania na dożywotnie (aczkolwiek krótkotrwałe)
    > leczenie stokrotek, animek i takich tam...

    Masz jakąś chorobę głowy, bo zapomniałes tu dopisać swój nick. Pisz
    jasno, a nie: "takich tam".

    --
    animka