  • 1. Data: 2012-06-19 22:24:29
    Temat: EPU - niepoprawne hasło
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Dziś nowa funkcjonalność EPU: "Próba logowania nie powiodła się. Podano
    niepoprawną nazwę użytkownika lub hasło". Czy ktoś też tak ma? Dodam, że
    próba odzyskania hasła się nie udaje.

    Maciek

  • 2. Data: 2012-06-20 09:06:02
    Temat: Re: EPU - niepoprawne hasło
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-19 22:24, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Dziś nowa funkcjonalność EPU: "Próba logowania nie powiodła się. Podano
    > niepoprawną nazwę użytkownika lub hasło". Czy ktoś też tak ma? Dodam, że
    > próba odzyskania hasła się nie udaje.

    Też to mam od wczoraj. Pewnie coś się im znów spieprzyło. Poczekam parę
    dni, a potem do nich napiszę...

    --
    Liwiusz