  • 1. Data: 2007-11-04 14:58:25
    Temat: Zatrudnienie kobiety w ciazy - jak to wlasciwie jest?
    Od: k...@o...pl

    Witam,

    Mam nastepujaca sytuacje - po raz pierwszy chcialbym kogos zatrudnic w
    firmie na umowe o prace i chcialbym zeby to byla znajoma ktora jest w
    ciazy. Jak to jest w praktyce - do porodu ja wszystko place jesli
    chodzi o ZUSy itd. jak normalnemu pracownikowi, a potem pelne koszta
    przejmuje ZUS? Czy po porodzie (gdy kobieta bedzie na macierzynskim,
    wychowawczym) ja rowniez musze cos gdzies odciagac do USów, ZUSów
    itd.?

    Dzieki za odpowiedzi

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-11-04 15:13:55
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 04 Nov 2007 06:58:25 -0800, k...@o...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam nastepujaca sytuacje - po raz pierwszy chcialbym kogos zatrudnic w
    > firmie na umowe o prace i chcialbym zeby to byla znajoma ktora jest w
    > ciazy.

    Nie zrozum mnie źle - ale automatycznie podstawiasz się pod drobiazgowe
    kontrole z ZUSu (co najmniej). Skoro to jest już "taki etap" ciąży - to ZUS
    potraktować to może jako próba "wyłudzenia świadczeń".
    i nie krzyczeć że jestem *bem, *tą - po prostu taka jest prawda i podejście
    ZUSu do takich sytuacji.

  • 3. Data: 2007-11-04 16:36:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik k...@o...pl napisał:
    > Mam nastepujaca sytuacje - po raz pierwszy chcialbym kogos zatrudnic w
    > firmie na umowe o prace i chcialbym zeby to byla znajoma ktora jest w
    > ciazy. Jak to jest w praktyce - do porodu ja wszystko place jesli

    Hehe - mam nadzieję, że Twoja firma ma twardą dupę :)

    Kontrola za kontrolą :)

    Powodzenia!

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2007-11-04 16:46:26
    Od: k...@o...pl

    On 4 Lis, 17:36, Arek <a...@e...net> wrote:
    > Hehe - mam nadzieję, że Twoja firma ma twardą dupę :)
    >
    > Kontrola za kontrolą :)
    >
    > Powodzenia!
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    hmm to mnie troche zmartwiliscie, a na czym dokladnie polegaja te
    kontrole?

  • 5. Data: 2007-11-04 20:20:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik k...@o...pl napisał:
    > hmm to mnie troche zmartwiliscie, a na czym dokladnie polegaja te
    > kontrole?

    Najpierw sprawdzą papierki - a nuż coś się nie zgadza, gdzieś są błędy.
    Potem przesłuchają pracowników
    Potem wezwą na przesłuchania kontrahentów.

    A na koniec i tak napiszą, że wg nich umowa jest pozorna i mają Cię w d...

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com