  • 1. Data: 2008-10-28 07:06:46
    Temat: Zaświaczeie o nie karalności
    Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com>

    Witam,

    3 lata temu miałem małą "wpadkę". Dostałem wyrok 1\3 lata w zawieszeniu.
    Staram się o pracę, i wymogiem jest zaświadczenie o nie karalności.
    "Zawiasy" skończyły mi się na przełomie marca i kwietnia. Czy nie będzie
    problemu z otrzymaniem takiego świadectwa? Gdzie się po nie zgłosić? Jak
    wygląda procedura?

    nk

  • 2. Data: 2008-10-28 13:53:19
    Temat: Re: Zaświaczeie o nie karalności
    Od: WW3 <w...@2...net>

    Norbert Komorowski pisze:
> [...]
    > "Zawiasy" skończyły mi się na przełomie marca i kwietnia. Czy nie będzie
    > problemu z otrzymaniem takiego świadectwa? Gdzie się po nie zgłosić? Jak

    Nie bedzie przedawnia sie po 6 miesiacach od zakonczenia zawiasow. Idz
    do KRS dostaniesz od reki albo w ciagu paru dni.

    Pozdr

  • 3. Data: 2008-10-28 14:10:13
    Od: "Przemek M" <h...@g...pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@2...net> napisał w wiadomości

    > Nie bedzie przedawnia sie po 6 miesiacach od zakonczenia zawiasow. Idz do
    > KRS dostaniesz od reki albo w ciagu paru dni.
    >
    > Pozdr

    Z ciekawosci jak sie ma takie zaswiadczenie np. przy skladaniu dokumentow do
    pracy policji, urzedach itp ?
    Mi swego czasu pewien policjant powiedzial ze ewentualna wybrana osobe po
    rekrutacji bardzo wnikliwie sie sprawdza pod tym katem i w sumie
    dyskwalifikuja dana osobe nawet przedawnione "wybryki" ?!

  • 4. Data: 2008-10-28 14:55:48
    Od: WW3 <w...@2...net>

> [...]
    > rekrutacji bardzo wnikliwie sie sprawdza pod tym katem i w sumie
    > dyskwalifikuja dana osobe nawet przedawnione "wybryki" ?!

    W policji faktycznie jest klopot bo w ichniejszych kartotekach sprawy
    tkwia po kilkanascie lat a to raczej dyskfalfikuje kandydata.

    W urzedach nie powinno byc problemu (o ile nie jest to sluzba mundurowa).

    Pozdr