  • 11. Data: 2009-08-01 07:59:29
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    Jan <s...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czlowieku opamietaj sie, kim jestes, ze porywasz sie z motyka na slonce.
    > jezeli chcesz miec wiecej klopotow, to idz dalej ta droga.
    > Zyczliwy

    A co mam przyjac ze popelnilem wykroczenie choc wg mnie jego nie bylo?
    Swobodnie mozna bylo jechac, chodzic, z miarka nie mierzylem ze jest 1,5m
    ale pewnie bylo. mam inne fotki.
    A tu zapytalem sie czemu straz miejska sie do tego przyczepila. Nie chce mi
    sie nabijac kasy UM. Bo nie czuje ze popelnilem jakies wykroczenie.

  • 12. Data: 2009-08-01 10:46:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    .html

    > Sądząc po zdjęciu to bedzie:
    > "Naruszenie warunków dopuszczalności zatrzymania lub postoju pojazdu na
    > chodniku".
    > Jestes pewien, że zostawiłeś nie mniej niż 1.5 metra wolnego przejścia?

    No i przodem w tę stronę? Czasem dyskusyjne.
    neelix

  • 13. Data: 2009-08-01 13:40:28
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    neelix <a...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > No i przodem w tę stronę? Czasem dyskusyjne.
    > neelix

    A co to ma do rzeczy? akurat na tym odcinku drogi jest to droga dwukierunkowa
    akurat tak jechalem z gory i stanalem po lewej stronie jezdni. w przeciwnym
    kierunku jest droga slepa (wjazd jest jednokierunkowy)
    Moje pytanie tyczylo sie zasadnosci interwencji i podstaw. Wiem ze zawsze
    mozna znalezc paragraf jak sie chce.Chcialem wiedziec czego moga sie
    przyczepic i jak sie przed tym bronic.

  • 14. Data: 2009-08-01 13:51:34
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    OLO w <news:h51gkc$lqb$1@inews.gazeta.pl>:

    > A co to ma do rzeczy?

    Może mieć.

    > akurat na tym odcinku drogi jest to droga dwukierunkowa
    > akurat tak jechalem z gory i stanalem po lewej stronie jezdni.

    I nie ma tam zakazu zatrzymywania/postoju?

    > Moje pytanie tyczylo sie zasadnosci interwencji i podstaw. Wiem ze zawsze
    > mozna znalezc paragraf jak sie chce.Chcialem wiedziec czego moga sie
    > przyczepic i jak sie przed tym bronic.

    No to neelix podpowiedział, a ty cedzisz informacje.

    Dlaczego nie napiszesz ile zostawiłeś pieszym chodnika?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2009-08-01 19:20:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma do rzeczy? akurat na tym odcinku drogi jest to droga
    > dwukierunkowa

    Ma do rzeczy o tyle, ze tylko na drodze dwukierunkowej o malym ruchu wolno
    parkowac po lewej stronie. Skoro jest ona slepa, to jest pewnie o malym
    ruchu, wiec powinno byc OK.

    Pozdrawiam

    SDD

  • 16. Data: 2009-08-01 19:24:05
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/800150d4e5be67ce
    .html
    > to tak wygladalo.

    Przed zrobieniem zdjęcia cofnąłeś o 1,3 metra ;)
    A mataczysz bo nawet nick zmieniłeś;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2009-08-01 19:25:38
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > . Bo nie czuje ze popelnilem jakies wykroczenie.

    Poczujesz ;))

  • 18. Data: 2009-08-01 20:00:56
    Od: "Z P." <p...@g...pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Może mieć.

    > I nie ma tam zakazu zatrzymywania/postoju?

    > No to neelix podpowiedział, a ty cedzisz informacje.
    >
    > Dlaczego nie napiszesz ile zostawiłeś pieszym chodnika?

    nie cedze informacji. nie mialem miarki ale moge sprawdzic. mysle ze tam
    bylo 1,5m dla pieszych. bardziej chyba chodzi o to ze niby zastawilem wjazd.
    wiem ze jest jakis przepis ze nie wolno parkowac w obrebie 10m od
    skrzyzowania. nie wiem czy sie tyczy to wjazdow , ograniczylem widocznosc
    wyjezdzajacym... itd itp... nie wiem czy taki zarzut moga mi postawic.
    Nie chce mi sie placic jakiegokolwiek mandatu, bo nie czuje sie winny. nie
    zastawilem wjazdu. ruch odbywal sie normalnie.
    Ale zawsze mozna zinterpretowac przepis jak sie chce. w jedna albo w druga
    strone.
    nie wiem czy jakis przepis zlamalem. sadze ze nie. ale moge sie mylic.

  • 19. Data: 2009-08-03 12:42:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "OLO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma do rzeczy? akurat na tym odcinku drogi jest to droga
    > dwukierunkowa
    > akurat tak jechalem z gory i stanalem po lewej stronie jezdni.

    A można na 2-kierunkowej po lewej bez mrugnięcia oka? Już może być punkt
    zaczepienia.
    neelix

  • 20. Data: 2009-08-03 12:45:49
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Z P." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > strone.
    > nie wiem czy jakis przepis zlamalem. sadze ze nie. ale moge sie mylic.

    Zagrożenie bezpieczeństwa ruchu lub utrudnienie wystarczy. I to zaparkowanie
    po lewej. Chyba Ci się nazbierało.
    neelix