    From: "Z P." <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastawienie wjazdu
    Date: Sat, 1 Aug 2009 20:00:56 +0000 (UTC)

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Może mieć.

    > I nie ma tam zakazu zatrzymywania/postoju?

    > No to neelix podpowiedział, a ty cedzisz informacje.
    >
    > Dlaczego nie napiszesz ile zostawiłeś pieszym chodnika?

    nie cedze informacji. nie mialem miarki ale moge sprawdzic. mysle ze tam
    bylo 1,5m dla pieszych. bardziej chyba chodzi o to ze niby zastawilem wjazd.
    wiem ze jest jakis przepis ze nie wolno parkowac w obrebie 10m od
    skrzyzowania. nie wiem czy sie tyczy to wjazdow , ograniczylem widocznosc
    wyjezdzajacym... itd itp... nie wiem czy taki zarzut moga mi postawic.
    Nie chce mi sie placic jakiegokolwiek mandatu, bo nie czuje sie winny. nie
    zastawilem wjazdu. ruch odbywal sie normalnie.
    Ale zawsze mozna zinterpretowac przepis jak sie chce. w jedna albo w druga
    strone.
    nie wiem czy jakis przepis zlamalem. sadze ze nie. ale moge sie mylic.