  • Data: 2009-10-23 18:13:55
    Temat: Zasiedzenie w złej wierze
    Od: "Ania Dolibog" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo

    W 2003r. za oszczędności całego życia zakupiłam pole od Agencji Rolnej
    Skarbu Państwa (przetarg ustny).

    Kiedy w roku 2008 zgłosiłam wniosek o warunki zabudowy na kilkanaście domów
    miejscowy rolnik wystąpił do sądu o zasiedzenie (rolnik posiada już wiele
    gruntów przejętych przez zasiedzenie).

    Przedstawił świadków, że uprawia pole od czasów wojny, mimo, iż w czasie gdy
    kupowałam były to nieużytki.

    W chwili zakupu przeze mnie gruntu rolnik mógł się wykazać 28 letnim
    władaniem.

    Rolnik nie płacił żadnych podatków, nie był również wpisany w rejestrze
    gruntów jako władający.

    Pierwszą sprawę w sądzie przegrałam (po części z powodu zaniedbań prawnika
    który był bardzo pewny siebie wygranej).

    Będę się odwoływać - co zrobić, do kogo się zwrócić?

    Serdecznie dziękuję za pomoc - zrozpaczona właścicielka.