  • 121. Data: 2023-04-26 06:14:05
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak bez znaczenia. To są pieniądze za które opłacono wydatki bieżące.
    > Jest lockdown, nie masz klientów a musisz opłacać np. najem, prąd,
    > zusy... Dostajesz kasę na opłacenie, ale nadal nie masz klientów i nie
    > masz dochodów. Co tu napędza inflację?

    Że dostajesz pieniądze nie tworząc usług ani towarów. Zupełnie jakbyś
    dostawał je za nic.

    > Nie masz pieniędzy, bankrutujesz, robi się mniejsza podaż przy takiej
    > samej ilości kasy na rynku. Ceny rosną.

    Lokdałn tworzy inflację z tarczą czy bez - z tarczą większą.

    > Rosnie bezrobocie, ludzie
    > wystepują o zasiłek. Przemyśl to jeszcze :)

    Przemyślałem. To tworzy inflację.

    > Ale co ma do tego nasz Iza?

    Jaka iza?

    > Nie naukowcy tępili nieszczepów.

    Robili to politycy powołując się na naukę.

    > Nie musi. Może.

    Liczy się tylko praktyka. Jak ktoś umarł to nie żyje - taka jest
    praktyka i teoria jest dla tego faktu bez znaczenia.

    > U mnie cały czas zbierają i raportują.

    W UK już nie. U nas też nie - przynajmniej nie w wersji "szerokiej". U
    ciebie pomogło paranoiczne testowanie a nie lokdałn jako taki.

    > Bo to nie są obiektywnie twarde nane :)

    Jak nie, jak tak. Czyste dane.

    > To jest konglomerat przy nie do
    > końca jasnych danych wejściowych.

    Czyli jak działa to w praktyce. Innych zresztą nie było, bo ponownych
    testów skuteczności szczepień nie było.

    > Nie, znaczy, że nawet te dane z UK mozna poddać w wątpliwość. Po co w
    > ogóle oni to publikują? :) Pewnie celebryci :)

    Poniekąd - rząd:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-04-26 10:44:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 25 Apr 2023 19:13:01 +0200, Shrek napisał(a):

    > . Najpierw głosił, że szczepionki są do bani, a po wybuchu wojny
    >
    > Dawaj linka!

    To nie jest mój guru, ale skoro łakniesz paliwa do dalszych dyskusji,
    chętnie pomogę bliźniemu swemu:
    https://twitter.com/robert39937010

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 123. Data: 2023-04-26 17:32:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.04.2023 o 10:44, Olin pisze:

    > To nie jest mój guru, ale skoro łakniesz paliwa do dalszych dyskusji,
    > chętnie pomogę bliźniemu swemu:
    > https://twitter.com/robert39937010

    No i gdzie te antyukrańskie historie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-04-26 17:55:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No i gdzie te antyukrańskie historie?

    Na gołe słowo nie wierzysz? HAŃBA! :-)

    Na grupie prawo sugerowana wersja to "może pamiętać niedokładnie"?

    --
    A. Filip

  • 125. Data: 2023-04-26 18:27:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.04.2023 o 17:55, A. Filip pisze:

    > Na gołe słowo nie wierzysz? HAŃBA! :-)
    >
    > Na grupie prawo sugerowana wersja to "może pamiętać niedokładnie"?

    "Na oświadczenie". Tylko pochuj dawał linka?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-04-27 03:31:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Że dostajesz pieniądze nie tworząc usług ani towarów. Zupełnie jakbyś
    > dostawał je za nic.

    Ale rozwiń myśl, a nie tylko powtarzaj tę samą tezę. Napisałem Ci
    dlaczego uważam, ze to nie wpłynie negatywnie na inflację.

    > Lokdałn tworzy inflację z tarczą czy bez - z tarczą większą.

    > Przemyślałem. To tworzy inflację.

    > Jaka iza?

    No jak to jaka Iza? Dr Iza, pediatra akademicki czy kliniczny. Znasz ją
    dobrze bo twierdzisz, że nic nie wie o kowidzie u dzieci :)

    > Liczy się tylko praktyka. Jak ktoś umarł to nie żyje - taka jest
    > praktyka i teoria jest dla tego faktu bez znaczenia.

    No to dolicz tez tych co zgineli w wypadkach samochodowych skoro to bez
    znaczenia.

    > Jak nie, jak tak. Czyste dane.

    Nie są twarde w kwestii bezspornego wykazania efektów szczepionki na
    umieralność czy zarażalnośc kowidem.

    --
    Marcin

  • 127. Data: 2023-04-27 06:24:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale rozwiń myśl, a nie tylko powtarzaj tę samą tezę. Napisałem Ci
    > dlaczego uważam, ze to nie wpłynie negatywnie na inflację.

    A ja napisałem dalaczego wpłynie. Pieniądze z helikoptera.

    > No jak to jaka Iza? Dr Iza, pediatra akademicki czy kliniczny.

    Ilona.

    > Znasz ją
    > dobrze bo twierdzisz, że nic nie wie o kowidzie u dzieci :)

    Nie twierdzę, że nic nie wie. Twierdzę, że jej publikacja, którą
    zacytowałeś jest niewiele warta, a artykuł który zacytował kwaitek nie
    jest jej a pana piotra z ktytyki politycznej i nawet nie leżał obok
    naukowej publikacji.

    > No to dolicz tez tych co zgineli w wypadkach samochodowych skoro to bez
    > znaczenia.

    W kwestii kowid jest to bez znaczenia.

    > Nie są twarde w kwestii bezspornego wykazania efektów szczepionki na
    > umieralność czy zarażalnośc kowidem.

    Bo te akurat były obrobione pod kontem skuteczności szczepionki. Nigdy
    nie kwestionowałem tego, że szczepionka zmniejsza śmiertelność, a to że
    nie jest skuteczna przeciw objawowemu zakażeniu oraz skutrczność
    lokdałnu przeciw nadmiatowym zgonom.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2023-04-27 12:54:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Apr 2023 17:32:12 +0200, Shrek napisał(a):

    > No i gdzie te antyukrańskie historie?

    Masz problem z przewijaniem w dół, czy z czytaniem?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 129. Data: 2023-04-27 16:35:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2023 o 12:54, Olin pisze:

    > Masz problem z przewijaniem w dół, czy z czytaniem?

    Musi być straszna biega u ciebie z argumentami, skoro dajesz linka do
    rzekomo kacapskich historii, w których nie ma choćby słowa o wojnie ani
    ukrainie. Rozumiem, że masz nadzieję, że kwiatek nie sprawdzi i razem
    zostaniecie zwycięzcami;)

    Dorzuć jeszcze coś o płaskiej ziemi, żydach i 5G:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-04-28 13:37:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Apr 2023 16:35:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > Musi być straszna biega u ciebie z argumentami, skoro dajesz linka do
    > rzekomo kacapskich historii, w których nie ma choćby słowa o wojnie ani
    > ukrainie.

    Nic nie poradzę na funkcjonalny analfabetyzm.

    "Obrońcy praw człowieka ocenili, że taktyka ukraińskiej armii narusza
    międzynarodowe prawo humanitarne, zmieniając cele cywilne w wojskowe."

    "Tucker Carlson, gwiazda telewizji FOX News, sugerował w swoim programie,
    że za wojnę w Ukrainie odpowiedzialność ponosi administracja Joe Bidena, a
    jej prawdziwym celem jest obalenie rządu w Moskwie."

    "W dyskontach spożywczych pojawili się dodatkowi pracownicy przy kasach
    "łapacze". Okazuje się, że ukraińscy uchodźcy wyjeżdżając wózkami pełnymi
    zakupów bez płacenia tłumaczą się, że myśleli, że nie muszą płacić"

    "Do salonu piękności w stolicy weszła bardzo zadbana młoda kobieta.
    Pracownica salonu wykonała usługi kosmetyczne (włosy, brwi, paznokcie) za
    około 500 zł. Na koniec klientka piękną polszczyzną odmówiła zapłaty, bo
    jest uchodźcą z Ukrainy."

    Kup se myszę, będziesz mógł łatwiej korzystać z internetów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com