  • 131. Data: 2023-04-29 09:30:28
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.04.2023 o 13:37, Olin pisze:

> [...]
    > jej prawdziwym celem jest obalenie rządu w Moskwie."
    >
    > "W dyskontach spożywczych pojawili się dodatkowi pracownicy przy kasach
    > "łapacze". Okazuje się, że ukraińscy uchodźcy wyjeżdżając wózkami pełnymi
    > zakupów bez płacenia tłumaczą się, że myśleli, że nie muszą płacić"
    >
    > "Do salonu piękności w stolicy weszła bardzo zadbana młoda kobieta.
    > Pracownica salonu wykonała usługi kosmetyczne (włosy, brwi, paznokcie) za
    > około 500 zł. Na koniec klientka piękną polszczyzną odmówiła zapłaty, bo
    > jest uchodźcą z Ukrainy."
    >
    > Kup se myszę, będziesz mógł łatwiej korzystać z internetów.

    Kłamiesz - tego nie ma pod podanym linkiem. Bardzo słabe...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2023-05-04 11:42:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 29 Apr 2023 09:30:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kłamiesz - tego nie ma pod podanym linkiem. Bardzo słabe

    Sugeruję korepetycje u jakiegoś 10-latka; oni są obeznani z internetami,
    choć pewnie równie łatwo dają sobie robić wodę z mózgu.

    Co do kacapskości konta, to można dyskutować, bo podlinkowany jest również
    Mentzen, ale konfederaści to fiutinowska agentura, więc w sumie na jedno
    wychodzi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 133. Data: 2023-05-04 11:44:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.04.2023 o 09:30, Shrek pisze:

    > Kłamiesz - tego nie ma pod podanym linkiem. Bardzo słabe...

    Z tą myszą, to całkiem dobra rada. Bo może nie wiesz, ale te nowe mają
    już wbudowaną funkcję przewijania, a w twojej nie ma i dlatego nie
    możesz znaleźć.

    Fakt, że większość to re-tweety i do tego jakieś antyszczepionkowe
    brednie, przez które trzeba się przebić aby dotrzeć do tych cytatów
    powyżej, ale jeszcze słabsze jest zarzucanie komuś kłamstwa bez sprawdzenia:

    https://twitter.com/Robert39937010/status/1512102574
    270423049

    Z cyklu "Co mówią dziewczyny z pracy"
    W dyskontach spożywczych pojawili się dodatkowi pracownicy przy kasach
    "łapacze". Okazuje się, że ukraińscy uchodźcy wyjeżdżając wózkami
    pełnymi zakupów bez płacenia tłumaczą się, że myśleli, że nie muszą płacić.
    6:18 PM ? 7 kwi 2022

    Resztę dasz radę znaleźć samodzielnie (są, sprawdziłem), jak już kupisz
    sobie myszkę z funkcją przewijania.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 134. Data: 2023-05-04 11:49:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 May 2023 11:44:58 +0200, Kviat napisał(a):

    > Resztę dasz radę znaleźć samodzielnie (są, sprawdziłem), jak już kupisz
    > sobie myszkę z funkcją przewijania.

    Moje doświadczenia wskazują, że nie znajdzie i będzie powtarzał do
    upadłego, że nic tam nie ma.
    Zresztą jakby jednak znalazł, to i tak katarynka zagra to samo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 135. Data: 2023-05-04 12:00:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Moje doświadczenia wskazują, że nie znajdzie i będzie powtarzał do
    > upadłego, że nic tam nie ma.
    > Zresztą jakby jednak znalazł, to i tak katarynka zagra to samo.

    Podanie linka z krótkim cytatem przekracza twe skromne możliwości
    umysłowe?

    Ta "dyskusja" (pyskówka) jest już polityczna a nie prawna. Na usenecie
    "politycznym" bardziej przekonuje się "widownie" niż kontr-dyskutanta.
    Zaś ta "barwna opowieść" ma bardzo różne znaczenie zależnie od tego jak
    poważne/wiarygodne źródło je podało/powtórzyło. Całkiem często to
    "w sporej części prawda" ale parę barwnych wrzut które były tylko w
    źródłach o "nieustalonej" wiarygodności zapamiętałem (np. o żołnierzach
    z NATO na wizytach w RP3).

    Uchodźców/"uchodźców" w Ukrainy jest w RP3 tylu że jakby żadna barwna
    opowieść nie była prawdziwa to byłby statystyczny cud albo za nachalne
    (debilne) medialne wyciszanie.

    --
    A. Filip

  • 136. Data: 2023-05-04 14:59:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 04.05.2023 o 12:00, A. Filip pisze:

    > Podanie linka z krótkim cytatem przekracza twe skromne możliwości
    > umysłowe?

    Był podany link... były podane cytaty. I to pełne.
    Znowu coś przekroczyło twe skromne możliwości umysłowe?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 137. Data: 2023-05-04 16:15:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Był podany link... były podane cytaty. I to pełne.
    > Znowu coś przekroczyło twe skromne możliwości umysłowe?

    _Na grupie prawo_ TY przekonujesz po prawniczemu czy po trollowemu? Po
    prawniczemou wypadałoby podać gdzie i kiedy, dobić mnie do końca
    twierdzeniem "nawet w tym wątku". Po to są narzędzie do skanowania
    archiwum _własnych_ postów by zacytowanie znowu zajmowało pół minuty.

    W kapitalizmie cudzej roboty się nie odwala za darmo.
    Prawnik nie broni klienta za (dosłowne) "Co łaska".

    --
    A. Filip

  • 138. Data: 2023-05-04 17:12:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 11:42, Olin pisze:

    > Sugeruję korepetycje u jakiegoś 10-latka; oni są obeznani z internetami,
    > choć pewnie równie łatwo dają sobie robić wodę z mózgu.

    Sugeruję, że jak podajesz źródełko to żebyś precyzyjnie podawał linka a
    nie inf. scroll, gdzie trzeba coś przewinąć rok wstecz i nie działa
    ctrl+f. Ciężko by było? Faktycznie ze trzy są. Szacun że ci się chciało
    szukać, bo ja przewinąłem gdzieś do połowy zeszłego roku, dla pewności
    wziąłem ctrl+f "ukraina" i nic nie wypadło.

    Co do meritum, to w źródełkach podawanych przeze mnie korzystał on z
    danych udostępnianych przez ministerstwo choroby i żadnych machlojek
    wtedy nie robił. Potem już nie sprawdzałem bo się przerzuciłem na
    szurską stronę rządu brytyjskiego;)

    > Co do kacapskości konta, to można dyskutować, bo podlinkowany jest również
    > Mentzen, ale konfederaści to fiutinowska agentura, więc w sumie na jedno
    > wychodzi.

    Co do konfy to mam swój stosunek w sygnaturce, co nie zmienia tego, że w
    przypadku niedzielskiego braun akurat ma racje;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 139. Data: 2023-05-04 17:13:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 11:49, Olin pisze:

    > Moje doświadczenia wskazują, że nie znajdzie i będzie powtarzał do
    > upadłego, że nic tam nie ma.

    Wyjaśniłem już w sąsiednim poście jak szukałem i dlaczego nie znalazłem.
    Dobra - źródełko skreślam i dziękuję (kviatkowi) za podanie konkretnego
    linka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 140. Data: 2023-05-05 11:25:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 May 2023 17:12:25 +0200, Shrek napisał(a):

    > jak podajesz źródełko to żebyś precyzyjnie podawał linka

    ,,Czemu to, prałacie, nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    > ja przewinąłem gdzieś do połowy zeszłego roku, dla pewności
    > wziąłem ctrl+f "ukraina" i nic nie wypadło.

    Czyli jednak gimbaza rulez.

    > Co do meritum, to w źródełkach podawanych przeze mnie korzystał on z
    > danych udostępnianych przez ministerstwo choroby i żadnych machlojek
    > wtedy nie robił.

    Zatem facet jest godny zaufania w najwyższym stopniu, czego nie można
    powiedzieć o publikacjach w recenzowanych czasopismach naukowych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/