    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zaraza
    <u1l77j$pil$2$Shrek@news.chmurka.net> <u1li57$3f083$1@dont-email.me>
    <u1mh21$pil$3$Shrek@news.chmurka.net> <u1mjrj$3kd59$1@dont-email.me>
    <u1mkrc$c70$1$Shrek@news.chmurka.net> <u1mrsn$3ljia$1@dont-email.me>
    <u1mt51$c70$3$Shrek@news.chmurka.net> <u1n19a$3mf0s$1@dont-email.me>
    <u1nrip$c70$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <b9N%L.786395$BiG3.310879@fx11.ams1>
    <u1p2bc$rnf$1$Shrek@news.chmurka.net> <gG_%L.128708$8YCb.70441@fx03.ams1>
    <u1qekh$rnf$17$Shrek@news.chmurka.net>
    <Bt80M.827963$aQS9.643486@fx01.ams1>
    <u1rkln$ukr$1$Shrek@news.chmurka.net> <40l0M.122203$z1hf.57099@fx05.ams1>
    <u1t7ff$735$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <yKv0M.1521151$PyXe.1325867@fx08.ams1>
    <u218tq$3va$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <5pj1M.737633$QS94.237273@fx10.ams1>
    <u251ln$3va$19$Shrek@news.chmurka.net>
    <KsF1M.988818$S2l4.45245@fx12.ams1> <u27k3d$saf$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ivZ1M.742924$QS94.652391@fx10.ams1>
    <u2a8da$1lh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 27 Apr 2023 01:31:30 GMT

    On 2023-04-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Że dostajesz pieniądze nie tworząc usług ani towarów. Zupełnie jakbyś
    > dostawał je za nic.

    Ale rozwiń myśl, a nie tylko powtarzaj tę samą tezę. Napisałem Ci
    dlaczego uważam, ze to nie wpłynie negatywnie na inflację.

    > Lokdałn tworzy inflację z tarczą czy bez - z tarczą większą.

    > Przemyślałem. To tworzy inflację.

    > Jaka iza?

    No jak to jaka Iza? Dr Iza, pediatra akademicki czy kliniczny. Znasz ją
    dobrze bo twierdzisz, że nic nie wie o kowidzie u dzieci :)

    > Liczy się tylko praktyka. Jak ktoś umarł to nie żyje - taka jest
    > praktyka i teoria jest dla tego faktu bez znaczenia.

    No to dolicz tez tych co zgineli w wypadkach samochodowych skoro to bez
    znaczenia.

    > Jak nie, jak tak. Czyste dane.

    Nie są twarde w kwestii bezspornego wykazania efektów szczepionki na
    umieralność czy zarażalnośc kowidem.

    --
    Marcin