  • 11. Data: 2010-02-01 15:37:20
    Temat: Re: Zapis w akcie notarialnym.
    Od: stebi <m...@n...pl>

    witek pisze:

    > Oddzielną sprawą jest co jest w tej umowie jaki jest jej zakres i czy
    > firma się z niej wywiązuje i na jakich warunkach można ją wypowiedzieć i
    > kto.

    To teraz pytanie, czy ja mam prawo do wglądu do tej umowy, która była
    podpisana pomiędzy deweloperem, a tą firmą, której mam płacić 20zł
    miesięcznie na podstawie tamtej umowy?

    pozdr.
    stebi

  • 12. Data: 2010-02-01 16:39:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/1/2010 9:37 AM, stebi wrote:

    > To teraz pytanie, czy ja mam prawo do wglądu do tej umowy, która była
    > podpisana pomiędzy deweloperem, a tą firmą, której mam płacić 20zł
    > miesięcznie na podstawie tamtej umowy?

    A o tresc umowy to bylo pytac u notariusza przy podpisywaniu aktu
    natarialnego.
    To jest spoldzielnia, wspolnota czy plac budowy?
    Ktos tym zarzadza?
    Deweloper komus papiery powinien przekazac.
    O ile jeszcze deweloper ciagle zarzadza tym terenem to pewnie on ma umowe.
    Czy ci pokaze? Nie wiem. Teoretycznie powinno mu to zwisac, chyba, ze
    podpisal umowe na lat 20. I nie chce straszyc innych dopoki wszyscy
    aktow notarialnych nie podpisza.

  • 13. Data: 2010-02-02 17:06:04
    Od: stebi <m...@n...pl>

    witek pisze:

> [...]
    > To jest spoldzielnia, wspolnota czy plac budowy?
    > Ktos tym zarzadza?
    > Deweloper komus papiery powinien przekazac.

    Spółdzielni, ani wspólnoty nie ma. Część osiedla jest oddana przez
    dewelopera, a na innej części jest plac budowy.

    pozdr.
    stebi