  • 1. Data: 2010-01-29 11:33:04
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert pisze:
    > Witam,
    >
    > Prowadzę działalność gospodarczą (informatyczna), składająca się z
    > opieki informatycznej (zdalnej - serwery) dla firm oraz tworzenie
    > serwisów WWW.
    >
    > Ze względu na wyjazd planuję zawiesić działalność, lecz w przypadku
    > opieki informatycznej wiążą mnie umowy (na rok czasu) i ich zerwanie
    > grozi skutkami finansowymi.
    >
    > Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalność i dalej otrzymywać
    > przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umową pełniłem
    > opiekę (zdalną) informatyczną ?

    z odpowiedniej ustawy:
    "W okresie zawieszenia wykonywania działalności gospodarczej
    przedsiębiorca nie może wykonywać działalności gospodarczej i osiągać
    bieżących przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej."

    Ty nie spełniasz obydwu warunków - działalność nadal wykonujesz oraz
    osiągasz przychody.

    --
    Liwiusz