  • 1. Data: 2010-01-28 21:39:48
    Temat: Re: Komornik-dwie egzekucje róznych kancelarii.Co robić?
    Od: p...@v...pl

    > Teraz to ty mylisz i wprowadzasz zamieszanie. Taki zbieg to jest tylko w
    > przypadku egzekucji sądowej i administracyjnej (art. 773 kpc).
    > Jak jest zbieg egzekucji sądowej przez dwóch komorników to reguła jest
    > określona w art. 773^1 kpc o to jest mniej więcej tak jak napisał Goomich.

    Sa to dwie rozne sprawy Pierwsza juz sciagana dotyczy kredytu.Splacam jako
    żyrant.Druga-nowa to grzywna za nieobecnosc w sadzie na sprawie.Pierwsza jest
    sciagana z wynagrodzenie w wys 50 % Kazda z tych spraw prowadzi inny komornik
    z innego miasta.Temu drugiemu mam podac nazwe zakl pracy bo pewnie chce tez
    zajac wynagrodzenie.Sad karny ktory skierowal sprawe do komornika nie okreslil
    zadnych zrodel sciagania .Co z takim przypadkiem? teraz zabiora cale
    wynagrodzenie czy beda dzielic? Czy musze podac komornikom o tej sytuacji?

    Pawel