  • Data: 2003-08-25 16:20:27
    Temat: Zalogowanie sie na konto systemowe
    Od: "Marek nowy Nowak" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ostatnio na moje konto zaczal sie logowac jakis czlowiek i odpalac dziwne
    procesy (do wojen ircowych cos), dodatkowo wyslal jeden e-mail z mojego konta.
    Administrator systemu zmienil moje haslo i juz jest (spoko wzgledny). Dzisiaj
    admin byl na policji to zglosic, i tu pojawil sie problem, nie wiadomo jak to
    wszystko zakwalifikowac i pod co podciagnac. Przestepstwo jest, widac na
    pierwszy zut oka. Pod jaki artykul to podlega?
    Druga sprawa, jako wlasciciel lacza musze osobiscie zlozyc doniesienie na
    policji, tylko za bardzo nie wiem jak za napisanie czegos takiego sie wziasc...
    czy mozecie mi mniejwiecej napisac jakis wzor.

    z wyrazami szacunku
    Marek