  • Data: 2003-05-13 07:00:06
    Temat: Zakupy na raty
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prawie 2 miesiace temu kupilem na raty 2 produkty. Kwota to okolo 3000zl.
    Raty byly bez pierwszej wplaty. Oczywiscie wspomniane produkty odebrałem, a
    wczesniej podpisalem sie na umowie itp.
    Papiery dotyczace kredytu mialy nadejsc w ciagu 2-3 tygodni.
    Mija juz 2 miesiac i na razie nic nie otrzymalem, dzwonilem miesiąc temu do
    firmy zajmujacej sie kredytowaniem i uzyskalem informacje ze faktycznie
    kredyt jest jeszcze nie aktywowawny, ale zeby sie nie martwic, ze na pewno
    dojdzie... no i cisza.
    W podpisywanej umowie bylo napisane iz pierwsza wplata ma byc dokonana do 15
    kwietnia, a w kolejnym punkcie ze zgodnie z harmonogramem jaki otrzymam od
    nich.
    Tak naprawde to sama umowe oraz inne dodatkowe papiery z numerem konta na
    ktore mam wplacac mieli mi przeslac wlasnie listownie - i nie mam w domu
    dokumentow potwierdzajacych zawarcie tej umowy.

    Reasumujac - dzwonić do nich czy sobie czekać?
    W końcu te pieniądze mogą procentować na razie na moim koncie a nie u
    nich...

    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam
    Albercik