  • Data: 2003-05-13 14:14:15
    Temat: Re: Zakupy na raty
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bank bedzie to mial generalnie w powazaniu- oni akurat maja
    > podpisana przez ciebie umowe i beda na pewno egzekwowac swoje prawa.

    Delikatnie mowiac to ja chce placic ale nie mam podstaw. A mi nie zalezy aby
    sie dopominac o cos co jest ich obowiazkiem.
    W umowie nie bylo napisane ze mam do nich wydzwaniac (raz to zrobilem) i
    prosic o przyslanie papierow (szkoda mi na to kasy) - to oni powinni sie tym
    zajac, bo im powinno zalezec abym placil.
    A placenie zgodnie z harmonogramem jaki mi przysla uwazam za spelnione.

    Rozmawialem dzisiaj z prawnikiem w firmie i powiedzial ze nie mam sie co
    martwic, ze to oni zawalaja sprawe.

    Pozdrawiam
    Albercik