    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup = zgoda na spam?
    Date: Sat, 30 Sep 2006 15:51:09 +0200

    Witam,

    zastanawiałem się nad prenumeratą Wiedzy i Życia, ale wyczytałem małym
    drukiem, że zakup prenumeraty jest równoznaczny ze zgodą na otrzymywanie
    przesyłek marketingowych od Prószyńskiego oraz ze zgodą na przekazywanie
    moich danych dalej.

    Wydaje mi się, że takie posunięcie jest wyjątkowo wredne i że sam fakt
    zakupu czegokolwiek nie może się wiązać ze zgodą na spam.... Co o tym
    sądzicie?

    --
    Jego Ponurość Tristan