eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup = zgoda na spam?Re: Zakup = zgoda na spam?
  • Data: 2006-09-30 16:36:54
    Temat: Re: Zakup = zgoda na spam?
    Od: bojster <b...@u...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tristan wrote:

    > zastanawiałem się nad prenumeratą Wiedzy i Życia, ale wyczytałem małym
    > drukiem, że zakup prenumeraty jest równoznaczny ze zgodą na otrzymywanie
    > przesyłek marketingowych od Prószyńskiego oraz ze zgodą na przekazywanie
    > moich danych dalej.
    >
    > Wydaje mi się, że takie posunięcie jest wyjątkowo wredne i że sam fakt
    > zakupu czegokolwiek nie może się wiązać ze zgodą na spam.... Co o tym
    > sądzicie?

    Hm... aż zajrzałem do WiŻ (wrześniowego, bo w październikowym nie
    znalazłem strony o prenumeracie) i rzeczywiście jest taka klauzula.
    Co ciekawe, kilka miesięcy temu, jak przedłużałem prenumeratę, brzmiała
    ona inaczej i zgoda obejmowała jedynie przetwarzanie przez Prószyński
    Media (owszem, także w celach marketingowych, ale mam prenumeratę od
    kilku lat i nigdy mi żadnego "marketingu" nie przysłali), nie było mowy
    o przekazywaniu danych dalej. Widocznie postanowili sobie dorobić
    i sprzedawać dane firmom nimi handlującym. Wobec tego muszę poważnie
    przemyśleć kwestię przedłużania prenumeraty, a w ogóle to do nich
    napiszę w tej kwestii.

    Nie chce mi się wczytywać w ustawę, ale jeśli dobrze pamiętam, to nie
    ma w tym niczego nielegalnego - przecież jeśli ktoś się zgadza, to się
    zgadza. Są firmy, które żyją z handlowania danymi i radzą sobie całkiem
    dobrze, bo wiele osób nie czyta tego, co podpisuje. Inna sprawa, że
    rzeczywiście jest to "wyjątkowo wredne".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1